tirsdag 4. januar 2011

Ble inspirert...og gjorde noe med det:))

 

I kveld på min rusletur i bloggverden, kom jeg til Anetteshus.com og hun hadde
en smart idè til krydderglassene:)
Det var denne idèen som fikk meg fort opp av stolen og bort til kjøkkenskuffa..
Hjelp! der var det rot sann.. så jeg kastet ut alt, og bare de ting som er i bruk skal tilbake:)

 

Etter det fant jeg frem fra glemselen ei list.... og jeg som fikk sag til jul, var det jo
bare å måle opp og skjære av:))

 

Og nå ligger alle krydderglassene som perler på en snor i skuffen:))
- sånn helt ytterst ( har ikke såååå mange jeg:) ) og fremdeles er det god plass
bak disse til redskapene....
Skuffeseksjonen er 60 cm bred:)

De "fine"  krydderglassene har jeg fremme på hylla ved komfyren :))

 

Dette innlegget kom litt brått på:)) hadde planer om noe helt annet, så kansje
jeg dukker opp igjen:)))

Ha en fin kveld! 


 
 
 

1 kommentar:

Solstrålå sa...

Skikkelig lurt!!
Jeg stresser alltid i krydderskapet når jeg skal ha noe,hi,hi!
Klem fra Sol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...