tirsdag 11. januar 2011

Decoupage på veggen, og litt til:))

 

Først skal jeg vise dere den trappestolpen min:) som jeg dekorerte med
servietter i 2006:))
Litt arbeid er det og det går jo med en del decoupagelim....
- men veldig morsomt.
 
 

I den tida (2006) var det veldig populært med decoupage, og jeg ble jo helt
revet med:))
Og egentlig kan dette brukes på alt tror jeg.
Her har jeg brukt samme serviettene i yttergangen 
som en pyntebård på veggen:))
( men er glad det er borte vekk nå hi hi hi)

 

Her har jeg tatt for meg et lite nattbord.......... Hele nattbordet er hjemmelaget:))
- så sponplaten ble først malt hvit, så var det bare å rive ut alle de små
motivene og plassere de her og der:))
(har dette fremdeles..... på hytta)

 

Her har jeg satt serviettene i glass og ramme:))
Dette er fra vårt soverom på hytta og laget på våren i 2006 -
da jeg  var i det rosa hjørnet:)))
Merkelig med alle disse fargene som en plutselig blir glad i, og like
plutselig ikke klarer å se på lengere:)))

 

Dette er også fra et av soverommene på hytta.......
Her har jeg revet ut motiv fra serviettene og limt det på med tekstil lim på kappen.
Rommet går i brunt og isblått (2006) og da er det viktig med en brun kappe...
noe som ikke eksisterte da. 
Da måtte det et panel gardin til:))) og det ble sydd på ei gardinlengde...
- har overmadrass over dette:))

 

Den ene veggen bak senga ble malt i mørk brun (samme som kappa)
- og for å ta opp igjen fargen fra englekanten lagde jeg dette bilde...som 
står på hylla over senga.
Har også isblå gardiner i vinduet..:))

 

På veggen ved vinduet laget jeg dette bilde:))
Malte først bakgrunden i isblå/hvit så ble sommerfuglene klippet ut og
limt på med decoupagelim..:))

På dette rommet og et par til har jeg malt "fliser" på furugulvet og
det skal jeg vise senere:))

- om dere vil se da?

Klemz:)

4 kommentarer:

Havfruen sa...

Jeg har aldri prøvd decoupagelim men ser det gir uante muligheter:) Så mye stilig:) Blir jeg hekta blir vel alt endret her hjemme, hehe:)
Stilig malt løper!!! Glans 90 er tøfft:)
Ha en kreativ kveld, klem fra meg:)

My home is my Castle - by Kari sa...

Skal si du er kreativ !!! Blir helt imponert jeg :)
så stilig !
jeg har og vært ute for at enkelte har falt ut av min bloggliste. Kjedelig, for jeg gikk glipp av så mange innlegg før det gikk opp for meg..
Godt du oppdaget det hehe :)

Klem,kari

Hjertedamas blogg sa...

Wow, skal si du er kreativ. Selv så har jeg så vidt prøvd det med servietter på drikkeglass, med dekor-glitter-greier en gang på 90-tallet. til å ha telys i. Jepp, det er merkelig det med farger, og stæsj. Brått så må vi videre til andre ting. Jeg merker meg at noe blir værendes, mens andre ting forsvinner bort og vekk. Blir jo spennende å se hva som blir hot nå som det lakker og lir mot vår:DDDD klemz

Shabbylishious sa...

Decopage bruker jeg mye enda, det er så allsiding.Ikke har jeg tenkt å slutte heller. Bildet med sommerfuglene synes jeg var veldig fint:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...