søndag 30. januar 2011

Det "enkle" er ofte det beste:)

 

Her om dagen stæsjet jeg opp et trebrett og satt på stuebordet......Men....
jeg ble liksom ikke helt fornøyd. Det ble akkurat litt for mye stæsj og jeg flyttet og 
byttet men nei...

Så lå det vel noe i bakhue som sa at dette brettet er kattene sitt:))
Jeg elsker jo disse små:) og de kommer mange ganger i 1. rekke...hi hi:)

 

Men, SE!! såååå fornøyd:)
Brettet har perfekt størrelse og perfekt kant til å hvile hode:))

 

Og god støtte i ryggen.....
Nå ligger de i hvert hjørne:)) og har full oversikt om hva som skjer
og god utsikt til kjøkkenet:))

 

Så "hjelpte" de meg også til å få skikk på stæsjinga - enkelt er det iallefall
og det beste er at jeg ble fornøyd nå:)
Akkurat passe stæsj.........

Ha en fiiiin søndag!!

3 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Skjønne katter:DDD Men jeg tror jeg liker at bikkjene mine holder seg til gulv, sofa og seng:DDD Lille Julia, må få hjelp til å komme opp i senga, for hun er så liten, og senga så høy:DDD Håper du får en flott søndag:DDDD Klemz

Havfruen sa...

Helskjønne pus:)) Herlig når de finner seg slike soveplasser:)) Der er det forskjell på hund og katt:)
Fint stæsja fat!!
Nyt søndagen, klemmings:)

Miss Mette sa...

Fin blogg du har... her la jeg meg til som følger :) flotte bilder, og søte pusen ♥ ♥ ♥ Ha en flott kveld videre, klem fra Mette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...