mandag 31. januar 2011

Dette er siste innlegg........

 

........... I januar:))
I dag har jeg bare koset meg og ryddet ( på dataen:) ) 
Nå er alt, ja absoludt alt av bilder på den eksterne hardisken, men jeg er alt i gang
på februarmappa:))

 

Dagen går fort når en har det gøy:)...........I januar mappa var det 825 bilder*¤/! som
skulle sjekkes litt nærmere før de ble arkivert...Puh, deilig å få det gjort.
- selv om jeg koser meg masse:)

Jeg har også plukket gåsunger..........fra skapet:))) 
selv om de er kunstige, synes jeg de er flotte. Men nå er det ikke lenge til
en kan plukke de inn fra trærne ute:)

 

Når en bare skal kose seg, så er det viktig å kose seg skikkelig:))
- så det har godt med noen skåler med gelè og vaniljesaus i dag......Elsker vaniljesaus
men for skam skyld tar jeg med en bit gelè også:))
(det ser jo finere ut i skålen med den røde klumpen:) )

På julebordet med jobben var det ikke servering, nei der var det
"selvplukk":) så dere kan tenke............hvem som listet seg opp x-antall ganger
i vaniljesausen.....:))

 

For noen år siden lagde mannen et serveringsbrett til meg.......Tenkte det
var kjekt å ha et med bein til en "vakker" dag jeg ble syk og ikke
orket å stå opp til frokost:)
Etter det har jeg vært syk..........men ingen har servert meg.......Nei, her i huset
er det visst også selvplukk:))

Beina er fra et cd skap som så bedre ut når det var skrudd opp på veggen.
Sorte håndtak ble kjøpt........og da er det lettere å henge det 
til pynt på veggen hi hi hi:)

Måtte bare dille det til litt for et "bedre" bilde:))

Ha en fin siste januarkveld!

4 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Flotte bilder, vennen!!!!!!! Her i huset er det selvbetjening, inntil hinsides, tror jeg:DDD Tror jeg har fått kaffe på senga en gang, he-he. Men jeg har ikke noe flott serveringsbrett heller:DDDD Men for orden skyld, jeg tar kaffe på senga hver morgen:DDDD Sammen med to biter sjokolade og en bok. Ha en flott kveld:DDDD Klemz

Havfruen sa...

Herlige bilder:)
Hos oss er det alltid selvbetjening. Frisk eller syk...
Ja er det ikke herlig at vi sier februar imorgen, nyte nyte.....
Du minner meg på at jeg burde ha flytta bilder tild en eksterne... Skrekken en at laptopen tar kvelden uten at dette er gjort. Det meste er over men mye gjenstår...
Nyt kvelden og ha en topp start på februar:)
Klemmings:)

Janne sa...

Heisann
Koselige bilder!!
Et flott og praktisk brett mannen har laget:-))
Blir flott når en snart kan plukke gåsunger ute:-))
Ha en fortsatt fin kveld.

Klem fra Janne

Ingunn sa...

Flotte bilder , Janne !
Og så ser jeg at du har lagt ut noen nye , fine bilder i sidefeltet.
Så deilig med hytte rett i vannkanten.
Håper du er frisk nå.
Nå tror jeg det er min tur.
Heldigvis er mannen hjemme ennå...

Stor klem fra Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...