fredag 28. januar 2011

Endelig helg......

 

........for dere som har slitt hele uka.... Egentlig er det mi jobbehelg, men jeg måtte
melde pass..og jeg som hadde gledet meg såååååå !*^#*.

Jeg smårydder litt fremdeles og i dag fant jeg noe som
jeg hadde glemt helt bort:)

 

Er det mulig å glemme noe så lekkert?
Bruktbutikken her hadde just fått det inn døra, og der sto jeg:))
Kjøpte det i høst en gang og planen var å spraye kanten i sølv, men akkurat da
var det vel andre ting på gang:))

 

Nå som jeg har funnet det igjen ble jeg skikkelig i tvil her........
Egentlig er det fint sånn som det er - det er jo litt gull i blomstene, så mye
mulig jeg beholder det slik.

Men nå er det ei sløv helg foran meg....:)) Tv`n  er ikke kommet på enda, så
nå går turen inn mot den:))
Litt oppdateringer trengs:)) og etterpå skal jeg kooooose meg rundt i 
blogglandia:)))

Ha en toppers kveld og god helg folkens!

2 kommentarer:

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Meget pent sett Janne..
Passer utmerket inn på et bade værelse:))
Håper jeg også finner noe lignende når loppisene starter til våren:)

Ha en fiiiin helg!
Klem

Janne sa...

Heisann
Takk for hyggelig hilsen hos meg!!:-)
Flotte antikkfunn - du er god på det.
Høres spennende ut med ny trekasse:-)Den kan du sikkert få mye fint ut av. Kjedelig å være forkjølet da!!Jeg har vært på jobb i hjemmesykepleien i dag - tar av og til noen vakter. Koselig:-))
Ha en fortsatt finhelg og riktig god bedring

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...