torsdag 20. januar 2011

Endelig..!!!

Helg og fri:)

 

Og det "beste"  er nye interiørblader i postkassa:))

Ville jo ha vist dere vasen min.........men den er ikke tør enda
og ser helt snodig ut nå:o))

 

Men av det som er tørket, ser det bra ut.....
Men, nå synes jeg ikke blomstene passet hi hi hi, for
vente å se til i morra - og kansje kjøpe noe nytt:))

 

Noe annet nytt jeg kjøpte i går er denne brevholderen
til kjøkkenet...
Jeg fant ut at jeg kunne bruke denne til kaffefilter, for
den jeg hadde var skikkelig ugly - furu!
( det hender jeg bruker kaffetrakteren også - og ikke
bare kaffemaskinen:o))
spesiellt nattestid hi hi, for kaffemaskinen BRÅKER når
den kverner bønnene:(

Vel, hva skulle jeg ha i det øverste rommet...... Jeg tok
en titt på hyller og i skap og fant...........

 

Et gavekort:o)))
DET hadde jeg glemt.........og med mitt navn på:))
Nå er det iallefall kommet frem i lyset, så blir nok snart brukt:)

 

Et annet brev/kort som jeg synes var så koselig fikk også
plass fremme i lyset:)
Det er til mannen fra et eldre ektepar (nabo)
som han har hjelpt i vinter med å frese bort all snø, så fort
den har dalt ned:) og strødd en gangsti ned til postkassen:)
Mannen synes jo bare det er gøy å ut å kjøre med denne
maskinen:)) 
Men det var kjempekos å få dette og nå står det å
pynter opp i kjøkkenet:))

Nå er det helg! iallefall på meg:))
og den skal nytes med malekos...........og interiørblader:))

GOD HELG !

1 kommentar:

Gry sin lille verden sa...

Flott brevholder :o) Kan brukes til mangt den :o)

Ha ei flott helg og kos deg med interiørbladene :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...