søndag 23. januar 2011

Et kjøkkenhåndkle fra Kid......

Kan brukes til så mangt:)

 

Her har jeg prøvd å lage bokbind....... Planen og idèen
var det ingenting i veien med, men......... det gikk litt
fort...... dvs jeg brukte bare stiftemaskinen til å feste
stoffet:)) og merkelappen, ja og blondebåndet:))

 

Så mulig jeg lager ny og bruker limpistolen:))
Kjøpte billige notisblokker på Biltema som jeg tenkte å 
bruke til idèbøker......
- og ha en liggende i hvert rom:)) for idèene dukker bare
plutselig opp. Og akkurat NÅ fikk jeg idè om å feste
en blyant til hver bok:)) Hmm, bore hull i blyanten og feste
den med litt hamptau...burde jo funke det:)

 

Innsiden ser jo ikke fin ut, men i dette tilfellet er det
jo det ytre som teller:))

 

- det er bare det å finne det riktige stæsjet:))

Nå blir det montering av to hattehyller........og kansje 
litt forandring på veggen i hobbyroterommet mitt:))

Ha en fin dag! 

6 kommentarer:

Nanne sa...

Hei!
Så flott en idé..... både å bruke kjøkkenhåndkle til bokbind, og å ha en notisbok i hvert rom. Kjøkkenhåndkle er ikke bare et kjøkkenhåndkle mer... Ha en fin søndag.

Melody sa...

Dette må da være det flotteste bokbind eg nogengang har sett. Limpistol ? Ja det må da være tingen.
Hilsen Melody

Havfruen sa...

Kjempefine bøker dette:)) Men husk å pust i mellom prosjektene:))
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Fru Tunheim sa...

For en god idè...

Hjertedamas blogg sa...

Idèen var ikke dum, den:DDDD De håndklærne kan brukes til mye de, for de er så fine. Klemz

Janne sa...

Tusen takk for huggelig kommentar på bloggen min:-))
Skal si du er kreativ!! Her er mange id\\\er å hente, skjønner jeg, så legger meg til som følger:-))
Vet ikke om du har prøvd det, men jeg har sprayet mange rammer med sprayboksmaling - enklet og effektivt:-))
Klem fra Janne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...