fredag 21. januar 2011

" et lite plaster på såret"

 

Eller en ny, myk og deilig pute om du vil:)
I dag tok jeg for meg 6 butikker på leting etter knotter...
Og da jeg ikke fant noen, så MÅTTE jeg jo ha noe:)

Tror det er kjøpestopp i enkelte butikker fordi 
interiørmessen er neste helg, og alle vil jo vente for å se
om det kansje er noe annet som er bedre/finere..Hmm, kjedelig:)

 

- for meg:))
men men, fikk kjøpt en ny blomsterpotte også:))
men glemte å kjøpe plante hi hi hi, må ut en tur i morra igjen..
Og om jeg ikke finner knotter da....ja, da blir det netthandel:))
må da være et sted i Norges land som har 9 stk " enkle"
" litt shabby"  knotter som jeg kan bruke?

 

Kjøpmannsdisken er fiks ferdig, så knottene burde
jeg ha NÅ:)))
Knottene har liksom "hengt" seg fast i hue, så jeg får nesten
problemer med å dille:)))

 

Det er jo knottene som er "smykke" på et skap.....så er
ikke lett enda:)
Tror jeg må ha nye bilder også......hi hi hi, baller fort på seg:)
De 4 små maleriene er " De 4 årstider"   og malt
av meg:o)
Skulle kjøpe maling til veggene også i dag, men de hadde
for mye "gult" lys i butikken, så alle ble stygge" ......
Har ei stor samling her hjemme med fargekoder, så i kveld
skal jeg " kose" meg med koder:)))

Det var iallefall en deilig følelse å komme hjem med
noe i posene...:))

Ha en fin kveld!

5 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Ser at du har sorte bilder over skapet. Hva med enkle sorte knotter????? .....eller så kan bruke de som var, dersom de er runde? Og så hekler du med bomullsgarn eller alpakka utenpå, I Feks en brun/ grå farge, naturhvite eller sort?????? På bloggen min har jeg et bilde på høyre side av heklede knotter. Trykk på bildet:DDDDD Da har du knotter frem til du finner de du drømmer om. Klemz

Havfruen sa...

Knotter er et møbel i seg selv og det er viktig å finne de riktige!! Gleder meg til å se skjenken skikkelig!!
Jeg har en skjenk fra 50 tallet som jeg vurderer å male i bengalack...sølvfarget. Må bare få ånden over meg først!!
Ha ei riktig god helg, klem fra meg;)

Fru R. sa...

Heia
Herlig puter du har kjøpt!
En plass jeg så ganske mange fine knotter var på BOHUS, der var et ganske stor utvalg.
Gå inn på innlegget mitt fra Interiør AK i Sandnes, der er et bilde av flere fine knotter.
Innlegget var på bloggen min 2 desember.
Hvis du ligger noen av de kan det jo være at de sender. De har og en facebookside Interiør AK
http://fru-r.blogspot.com/2010/12/her-er-det-koselig-titte.html

Ha en riktig god helg.
Klem

Hvite engler sa...

Flotte puter! så koselig det var her inne hos deg ♥ her kommer jeg igjen...klemmer

Roniken sa...

Se der ja. Sjenken din ble kjempelekker! Utrolig stilig effekt du fikk med malingen. Lykke til i knottejakten du også :-)

Veronica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...