mandag 3. januar 2011

Et snev med maling:)))

 

-Mens jeg venter på våren..........og fornyelse på badet, kan jeg jo alltids 
gjøre noe der inne - bare sånn for å trivselen:))
Vasen med lerkegreiner flyttet inn i dag ved hjørnekaret....

Og et snev med maling fikk frontpanelet og listene rundt:))
Fort gjort:)

 

Slik var det...

 

Og slik ble det:)
Jeg synes det ble mye finere hi hi hi..ikke mye som skal til..

En annen ting.... 
Det stativet med toalettrullholder....der har jeg fjernet den "stygge" dobørsten og
satt nedi en kunstig plante isteden:))
 

- og tannglassene blir brukt til t-lys og en liten kunstig plante:))
Kansje det bare er meg...men jeg synes ikke det er noe fint å ha tannbørsten til pynt:))

Sjalabais å ha en fin kveld dere! 
 
 

7 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Kjempefint ble det :))
Å nei. Du er ikke alene om å ville skjule tannbørstene ;)
Koselig med lys og blomster oppi

Klem,Kari

Ingunn sa...

Det ble veldig fint med litt maling.
Jeg reiv vekk tannglassholderne og kjopte noen kjempesote glass som jeg satte paa et fint , rundt fat. Veldig sott helt til tannkostene og tannkremen skulle paa plass. Vi er naa rare og , he he....
Nattinatt :)

Havfruen sa...

Takk for hyggelig kommentar:)
Badet ditt så råstilig ut:) Var på lerkegreinslang forleden...eller rettere sagt jeg prøvde..men gikk slukøret hjem uten:))
Lekre bilder....skal scrolle meg litt nedover her..
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Julie´s drømmehjørne sa...

Så flott det ble på badet ditt. Ofte ikke så mye som skal til for at det blir mye bedre:) Klem Julie

velkommeninnenfor sa...

Hei, takk for hyggelig hilsen på min blogg. Lekkert bad !! Er enig ble finere, lyst og delikat.

Klem Elisabeth

Hjertedamas blogg sa...

Jeg syntes badet dit er herlig. Den trepanelen rundt badekaret er råstilig, og det ble flott når du hvittet det:DDDDD Jeg lurer på den panelen du har på veggene, med maling. Tåler det vannsprut fra dusjen? Eller er det sånn at dere unngår å få vann på veggene? Og hvordan er det med trepanelen rundt badekaret? Klemz

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Koselig bad! Ble meget bra med litt maling på treet rundt badekaret:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...