fredag 21. januar 2011

Før, underveis:) og nå.....

 

Jaaah.........det er ikke alltid så lett....nei-
men det var veldig moro:))
Og jeg ble kvitt den sorte vasen:) 

 

Underveis....Vasen er dekorert med servietter -
decoupage..Men jeg studerte den opp og ned, ned og opp igjen..
og ble ikke fornøyd, samme åssen vei jeg snudde den:) 

 

Så da var det bare å finne frem malekosten igjen:))
Den ble vel ikke 100% fin, men litt shabby, litt hvit og en
touch av natur....det er jo det jeg liker:))
Brune t-lys på norgesglass, som matcher lerkekonglene:)

 

Og jeg slapp å ut å kjøpe nye blomster:)) Synes det ble
ok som det er nå:))

Forandring fryder - iallefall ei stund:))

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Kjempefin ble den :))

Ha en fin dag
Klem,Kari

Tino sa...

Vasen ble jo kjempeflott! Morsomt å se hvor forandret ting kan bli med litt maling. Får se om jeg kan finne noen flere småprosjekter fra bruktbutikken til uken.

Ønsker deg en fin helg!
Klem T

Gry sin lille verden sa...

Du er jammen kreativ :o) Syns den ble veldig tøff jeg :o)

Ha ei flott helg!

Ingunn sa...

Vasen ble jo kjempefin.
Jeg vil også en tur i bruktbutikken snart...
Skal bare gjøre meg ferdig med små og store prosjekter jeg allerede holder på med.
Nå er jeg så full av inspirasjon og idèer , at ;)
Du er superflink !
KLem fra Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...