torsdag 27. januar 2011

Frem fra "gjemselen":))

 

Ja ja.... det er meg som en gang "gjemte" dette.......Har mange esker og poser med
"alt mulig" som jeg skulle sortere " i morra" Men det er bare det at det hele tiden dukker
opp gøyere ting, enn det å rydde:))

Poenget er at jeg vil ha alle disse gamle tingene frem i lyset:)) og det er ikke alltid
så lett å finne den riktige plasseringen, så derfor tar det tid:)

 

Denne gamle vasen har jeg brukt til tapet og gavepapir nede på hobbyROTEsyrommet.
Og jeg ser jo at denne matcher fotoalbummen og fotoapparatet på bilde over, så
jeg må prøve å finne en matchende plass til dette:))

Ikke lett med disse fargene:))
HobbyROTEsyrommet er snart bare HOBBYROM:))
- jeg tar litt og litt og rydder - henger opp nye hyller m.m. og det begynner å bli
SÅ FINT:)
Mannen lagde 3 -4 bildelister til meg - og det er jo kjekt å ha:)

Dette var bare et lite "abstinens innlegg" - er blitt litt verre i influensaen:(

Ha en fin kveld!
 
 
 

4 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Så herlig det fotoapparatet og fotoalbumet er. God bedring:DDD Her er jeg over bøygen og på bedringens vei. Slapp egentlig ganske lett unna:DDDD Men det gikk hardt på smertestillende, for å si det så. Klemz

Havfruen sa...

Stilig kamera...har et gammelt et jeg også:)
Fortsatt god bedring...slapp av og bli frisk:)
Klemmer:)

Roniken sa...

God bedring til deg! Jeg ligger også og venter på at sjukdom skal slippe taket slik at noe fornuftig kan bli gjort.

God helg!

Klem fra Veronica

Tino sa...

Så stilig kamera og album! Det øverste albumet har moren min også, full av gamle sort/hvit bilder.
Ønsker deg god bedring!
Ønsker deg en flott helg, kos deg masse.
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...