tirsdag 25. januar 2011

Godt timet eller?

 

Eller, kan en (tross influensa) ha det bedre?
For ca en uke siden bestillte jeg noe fra Mias interiør....og i dag kom pakka:))
Godt timet:))

 

Falt pladask for denne linposen med årstall:)
Det er nå en gang sånn at jeg elsker tall, bokstaver og tekster, men enkelte
tall har en litt større betydning enn andre...så jippi for denne:))

 

I pakka lå også boken - Lev Vackert:) Den har godt litt i glemmeboka, men endelig
fikk jeg bestillt den.. - over 200 sider med " delikatesser"

Mannen ville ned på posten ( jeg er jo så syk) men tenkte at jeg må vel klare det
for det er jo nytt interiørblad i butikkhylla:)))  Alt for interiøret:o)
Og mannen vet nok ikke hva som er nytt... Så 2. nr. av Bolig Drøm er i hus:)
Nå skal kvelden nytes på sofaen med en go` bok og interiørblad.... så kansje
mannen heller kan hjelpe å bla til neste side - har litt influensaverk i kroppen spesiellt i
armene hi hi hi:))
Neida, så sprø vil jeg aldri komme til å bli (tror jeg)
 

Og middagen i dag ble helt toppers:))
indrefille, båtpoteter (fra pose) bernaise saus (fra pose) macaroni og nydelig
salat til:)) 

Indrefilleen bruner jeg fort å galt i panna, så inn i ovnen på 150 gr. i 45 min:))
- sammen med båtpotetene- selv om disse skal i 6-8 min, men på sterkere varme, så går
dette perfekt sammen i 45 min på 150 gr.
Bernaise sausen er 1 min:)) og macaronien 5 min:))

Enkel middag:)) Alt jeg kan få trykka i ei form og inn i ovnen er supert for
mine matkunnskaper:))
( salaten klarte jeg og mikse til selv hi hi hi )

Vel, da trekker jeg inn i stua........

TUSEN TUSEN TAKK for kommentarer og hilsen om god bedring!
Dere er vel skjønne:)

Ha en fin kveld!
 

4 kommentarer:

Ingunn sa...

Stakkar dg.
Synes du er tapper , jeg som klarer å lage middag og greier..
he he..den var ikke fin ;)
Jeg ønsker deg selvsagt god bedring og håper ikke det var utfordringen min som slo deg helt ut !
For å trøste deg så har jeg hørt at denne influensaen varer en stund.
Regner med at du snart har snekret eller malt et eller annet .
Kos deg med bla og slapp av ;)
Klem fra Ingunn :)

Blonder og perler sa...

Fine ting du har kjøpt.
Må nok på butikken jeg også - og kjøpe det nye bladet.. Boka har jeg, den er bare såå fin.

Ha en fin kveld

Maaike sa...

Really, those Bolig magazines are all lovely... too bad they don't sell them in the Netherlands! Enjoy. Love, Maaike

Melody sa...

Hei Janne ! Var jo litt morsomt og det du skriver trass i "flunså" Sikkert ikke lenge til så ser vi deg i aksjon med malerkost og det som hører med. Det var ellers
"godt timet" ja :-) Go bedring fra Malody

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...