tirsdag 25. januar 2011

Jeg er såååå dett i desa...snufs...

 

og alt er bare KJEDELIG........Jeg føler meg akkurat slik dataen min følte
seg for noen dager siden - 1% i bruk hi hi:)) Men minne mitt holder seg jevnt.......med noen
små korte oppturer:))

Utfordringen jeg fikk i går tok litt på:)) Men det var jo frivillig:))
Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke være med på utfordringer og awarder...
jeg har for mange jern i ilden..... utenom:))

Jeg er IKKE sær, så noen glipp blir det:) akkurat som nyttårsforsetter...hi hi hi.. Noe jeg
heller aldri har hatt - for jeg er mer sånn: SPIS;DRIKK Å VÆR GLAD:)

Fikk en award i dag fra Blomster i livets hage som jeg må si
TUSEN TAKK for - kjempekos, men.......det følger med en del ting.....som jeg akkurat
nå ikke har ork til.. beklager!.og det å finne 7 andre er ikke lett, det er sååå mange flotte
blogger der ute at jeg klarer ikke å velge:))

 

Jeg hangler litt frem og tilbake fra kjøkken (data) til stue (sofa, pelspledd) og i dag
på min opptur:) fikk jeg byttet ut de visne tulipanene med lavendel og
en potterose:))

 

Jeg er jo syk nok om jeg ikke skal se på de stygge visne blomstene....
- føler meg jo helt lik en vissen blomst:)) akkurat nå.
Luktesansen er langt borte fra min omkrets, så inntil da for de skjønne kunstige
blomstene gjøre nytte for seg:)

Synes de er fine jeg:)
Og nå mens jeg er her i kjøkkenet skal jeg gyve løs på min egen lille utfordring.
Lage middag.........:))
Helstekt indrefille er planen, med masse deilig krydder
sånn at jeg kjenner litt smak:)) 
Blir jo spent bare det hi hi hi... så får jeg se hva som kommer
ut av ovnen:o)

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

Havfruen sa...

Been there...og jeg håper du i det hele tatt kjenner antydning til smak!! Jeg var syk i 1 uke før det begynte å slippe taket....
1% i bruk, hehe:)) Godt beskrevet:)
Koselig med awarder men jeg besluttet å ha en awardfri blogg, nettopp på grunn av at det vanskelig å dele ut videre.....
Riktig god bedring, take care:)
Klemmings:)

My home is my Castle - by Kari sa...

Off da.... Stakkars deg..
Ønsker deg riktig god bedring og håper du kommer deg fort..

Klem,Kari

Christine sa...

Off da, og så i begynnelsen på ukå o då. Uansett God bedring.

Regne med at du klekke ut masse ideer mens du ligge onna teppe likavel.

Solstrålå sa...

Helt greit med Awarden,det er jo helt frivillig.
Men håper du er på bena snart igjen ,skitt å være syk!
Goe klem fra Sol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...