lørdag 22. januar 2011

Jeg er såååå glad!!

" knottene" er funnet:))

 

Men de kommer jeg tilbake til.... Etter å ha skrudd
fast 3 stk, måtte drillen til lading..
2 andre prosjekt som jeg kom på i natt hi hi hi... når jeg
studerte fargekoder -var først å sortere alle kodene etter
type og leverandør.....

 

Jeg hadde alle i en fin liten boks tidligere.......men hver gang jeg
skulle ha en, så var det opp med alle og rote det 
skikkelig til igjen..
Så nå er de sortert og knyttet sammen:))

Tenkte jo at en knagg eller fem måtte jeg klare å hoste frem:))
Men, idag på min leting etter knotter - og mannen som skulle
inn på Jula - " ramlet" jeg nærmest inn på Jysk:))

 

Husket plutselig på noe reklame jeg hadde fått i postkassa
om ei hattehylle......med kurver.....fra Jysk:))
Hmmm, den kan jeg bruke til fargekodene pluss pluss:))

Hadde tenkt å kjøpe ett par ekstra hyller nede på 
roterommet mitt, men denne har jo hylle, kurver og knagger:))
så jeg kjøpte to stk:))
Og mens drillen sto til lading, tenkte jeg (sløv i hue) at
jeg kunne montere disse...

 

Ha Ha Ha..... til og med kurvene måtte monteres og
det helst med drill:))

Vel, mens jeg venter på drillen går jeg løs på det siste
prosjektet. Trenger bare saks, lim og kansje stiftemaskin.))
Og i løpet av kvelden skal jeg vise frem resultat(ene).
Sjalabais so long:o))

1 kommentar:

Tino sa...

Fikk ikke til å legge inn kommentar på det nyeste innlegget, innleggene kom litt over hverandre.
Så fin kjøpmannsdisken ble, og smart med knottene!
Så mye fin stasj du har pyntet med, likte gyngehesten spesielt godt.
Ønsker deg en fin søndag!
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...