mandag 10. januar 2011

Kaster meg i krigen..:)))

 

Putekrigen:)))
Fikk en utfordring av Solstrålå med bloggen  livetshage
om å vise frem mine puter..........

Jeg satt litt på gjerde fordi jeg hverken kan sy eller brodere flotte puter..
men er flink til å støtte opp om butikkene:))
De på bilde over her er de siste nye........og kjøpt på kid og Lille interiørbutikk & barneklær.
 

Jeg har jo en haug med puter, men kan jo ikke vise frem alle her da, så har
valgt noen av de jeg liker best - for øyeblikket:))
De over her er fra Kid og den engleputa fra Skeidar.
Har sansen for puter med tekst eller bokstaver - trenger ikke alltid skjønne hva
det står, bare det er noe tekst:))

 

Men denne sorte puten her, som er vendbar...  "taler jo klart" og kan snus
etter behov:))
Den er fra Kid - for noen år siden og den i midten fra Skeidar.

 

Har også en del av de små søte med bling bling:)
Synes det er fint å blande litt "glamour" med det naturlige røffe:)

 

Tror disse er fra Kid......... men er usikker på den til høyre.
Jeg shopper og shopper:)))

 

Tenk dere! disse to har jeg laget!!!
De er laget av ei rye på 50 x 100, og bare brettet sammen sånn at frynsene
kom litt over midten, så er de snurpet sammen med tau/hamp:)))
Enkelt hva?

 

En gang jeg var i det nostalgiske hjørnet..........så heklet jeg denne:)))
Er ikke så flink til å hekle, men dette er bare sånne luftmasker og staver..hi hi hi.
Heklet en haug med lapper og heklet de sammen på et vis etterpå..
(har heklet et pledd i samme)

Jeg fikk beskjed om å sende utfordringen videre.........noe som ikke er lett
da jeg ikke kjenner så mange her inne i blogglandia.......

Men jeg sender utfordringen til:


Detter er jo bare for gøy og helt frivillig..........men moro å se hva
andre har på lur:)))
Ha en fin mandag !

2 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Takker, bukker nikker og neier:DDD Puter har jeg ikke så mye av, men jeg kan jo vise de frem likevell. Ser ut som bloggen min ikke når frem til deg likevel. Kan du legge meg inn på nytt i blogg-roll, og gi meg tilbakemelding om det er i orden? Jeg har lagt ut en nytt innlegg nå i kveld, mandag 10.januar. De som leser denne kommentaren, og som har meg i sin blogg-roll, legg meg inn på nytt. hjertedamasblogg.com Jeg har kjøpt nytt domene, og det er muligens det som skaper problemer for meg. Klemz

Tromsøjente på 39 sa...

Du kan jo lage puter! Ryer og heklet :). Ble helt matt av samlingen din. Så fin. Lo godt til den svarte med skrift på begge sider, skulle hatt en slik ;). Den gråe, litt avlange på 3. nederst, (tror jeg) har jeg maken til i lilla. Den er yndlingen min i spikerteltet, og egentlig for fin å være der :).

Putene her hjemme tror jeg ikke egner seg for blogging, de er skrekkelig kjedelig. I så fall må jeg ned til jenta, for hun er ei putejente, og kjøper seg en nå og da :)

Skal besøke de andre du sendte utfordringen til, å se. Dette var artig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...