fredag 14. januar 2011

Knaggen på plass:)

 

Egentlig var jeg på min runde med å slukke
lys, låse ytterdøra, da jeg plutselig fant en plass for
denne drivvedknaggen:)) i yttergangen.
Og det tar jo bare to min. og bore hull og så
skru den opp på veggen.

 

Så det var jo ikke noe å vente med til dagen etter:)
Og det ble jo en røff og tøff knagg...

 

Robust knagg for vinterklær:))
Nå er jeg heldig som har "  alt"  av det verktøyet som
skal til på de "  enkle"   oppgavene - resten ordner
mannen:)))

For en stund siden fikk jeg denne av mannen

 

JIPPI !  Såååå bra:))

 

En superflott gave uten at det var noe bursdag..
Han er flink sånn med å komme med gaver 
på dager utenom bursdager, og da helst slike
nyttige "  husmorting"  som jeg har sansen for:))

Vel, nå er det leggetid her.......

Natta:))

2 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

For en herlig knagg:DDDD Og for en herlig gave:DDDDD Jeg må nok dele med gubben inntil vidre, men jeg håper etter hvert å få mitt eget verktøy:DDDD Jeg får begunne med en pussemus, for jeg må pusse på kjøkkenskapdørene mine:DDD Ha en flott dag og en flotters helg:DDDD Klemz

Tromsøjente på 39 sa...

Du er bare god! Skrudde flotte knaggen opp i en fei :).

Tror ikke jeg vet av noen dame som er like glad i verktøy slik som du :)

Ønsker deg ei hærlig helg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...