torsdag 6. januar 2011

Krydderglass på plass og bønnene.....:))

 

Så här ble det til slutt:))
Jeg ble ikke helt ferdig i går for jeg fant ikke de små vinklene jeg skulle skru
fast lista i... så da kom mannen behjelpelig til:)) med ny list, bor og drill......
Han boret hull fra siden og skrudde lista fast i begge ender:))
- måtte spe på med noen ekstra glass i dag.....hi hi hi.

 

Siden jeg bare kan bruke bønner til min kaffemaskin...så ble valget for ny embalsaje
disse norgesglassene..
Har ikke funnet "min" bønne enda, så her er det enten eller, så merkelapper skal
jeg lage når den tid kommer:)
Men koselig ble det på hylla over kaffemaskinen.
 

Tro det eller ei.......men denne microen satt vi inn i veggen i okt. 2010.....
Og da måtte mannen av en eller annen grunn ha "nye" lister rundt....som ikke var malt.
Og i dag fikk jeg malt de:)) Ikke værst hva?
Det er jo de små tingene som noen ganger tar mest tid:)
Og det "verste" er at mannen har ikke oppdaget det enda hi hi hi. 

I dag har jeg kjøpt meg noe nytt til soverommet...........så blir vel litt "skrytebilder" i morra:))
Og et flosseteppe til mitt hobbyrotesyrom...eller nå bare roterom:)
Men i helga skal jeg rydde og rydde, igjen................
Ha en fin kveld !

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Og her sitter jeg , full av beundring for din kreativitet og energi !
Tror i alle fall jeg skal rydde i den skuffen med redskapene. Bare la de vi virkelig bruker ligge igjen.... Akkurat som om jeg har gjort det før....opptil flere ganger... Hmmm..
Nattiklem fra Ingunn :)

Hjertedamas blogg sa...

Så flott skuffen din ble:DDDD Og kaffebønner på glass er jo et must:DDD Må skaffe meg flere glass, så jeg kan mine på glass også:DDD Men jeg har ferdig malt kaffe på Norgesglass:DDD Den kaffemaskinen din ble jeg nysgjerrig på du. Jeg elsker god kaffe. Nesten så jeg får lyst til å kjøpe en skikkelig kaffemaskin, i stedet for nytt kamera......... men egentlig har jeg kanskje mest brukt for et nytt kamera, tror jeg:DDDD Har fått solgt en bunad(Beltestakken) jeg sydde for snart 20 år siden, for den nette sum av kr 5500, akkurat nok til et Nikon d3100, og det var det som var hensikten:DDDD så i kveld skal jeg løpe på Lefdal, Expert og Japan photo for å sjekke hvor jeg får tak det billigste:DDDD Ha en flott helg:DDD klemz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...