torsdag 13. januar 2011

Laaaang dilledag:)))

 

Og så langt kom jeg idag....
Tenk, hele to fat er kommet på plass i tallerkenhylla.TTT:))
Frem og tilbake med ting å tang, og når jeg er på
leting i et annet rom, så finner jeg på å gjøre noe dilleting
i det rommet...
- har hoppet verre enn haren i dag:))

 

Men før jeg hoppet.......så malte jeg hylla over microen:))
og som jeg sa - bare et snev med maling:))
ble jo røft dette:)
 

Hylla ble i samme sjanger som de kurvene i hylla
ved siden - grå,hvit og røff:))
Dette er altså bloggeplassen min:))))

Jeg fikk skrudd opp denne bildelisten også idag:)
- så ble det ny omgang med å finne ting å tang....
En lager seg stadig ekstra arbeid...men er jo gøy.

 

Denne gamle vasen ble vurdert opp og ned om
den skulle inn på hylla i kjøkkenet....men......
- jeg har litt problemer med alt det gullet.... :) så er den
jo veldig "  sommerslig"  så den kom tilbake
i skapet i gangen....

 

Kansje jeg en dag blir litt gullete igjen:))

 

Når jeg drev og hoppet rundt her, så fant jeg 
dette drivvedstykket...og det hadde 2 "  knagger"  på, så
i morra skal jeg bore hull og finne plass til denne:))

Den kattemat boksen trenger også en hylle, men fant
ut at dette må bli mannens prosjekt fordi, da må en ut i
kulda i snekkerboden......så måle opp til en oval
ytterkant...og så skjære perfekt av.....
"  mannfolkarbeid"   ( tror jeg )

Ha en fin kveld dere!!
- jeg skal ta meg en rusletur til dere nå...

Klemz:)

3 kommentarer:

Havfruen sa...

Skal si du hopper rundt:)) Skikkelig fint alt du viser...og du blir gullete...for det er på full fart tilbake...sammen med messing....tro det eller ei....
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Ingunn sa...

Nå har jeg "kjent" deg i noen mndr og jeg har ikke sett på maken !
Du er så kreativ og du sitter ikke å venter på noen handymann som skal gjøre ting for deg heller......
Den nye hylla ble bare knalltøff !
Det er nå fint med blomster og gull og, da...
Klem fra Ingunn :)

Tromsøjente på 39 sa...

Du er så driftig :). Må være spennende å ha deg i hus. Vet aldri hva som venter. Du inspirerer og gir masse gode ideer. Takk :).

Artig at du hadde ett mat-innlegg. Det så snadder ut :).

Stor klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...