søndag 30. januar 2011

Litt god jul:) og nye ting:)

 

God jul lysestake ble i dag bare lysestake:)

 

Har flere ting som ligger på vent......... men denne lille saken tok bare 10 min.
å gjøre om til en finere lysestake:))
Litt opprydding i "gamle" juleting for en stund siden ..... mye ble kastet, men
denne likte jeg formen på, så da ble det å legge den på vent i ny eske:)

 

Nye ting er bl.a. denne trekassen til bad:) 
Godt å få samlet småting på en plass........ville ha kjøpt litt flere såper
og duftlys men luktesansen har ikke kommet tilbake enda.....

 

Den lille hjerteposen har lavendelduft........ville ha kjøpt flere, men de hadde
bare 1 igjen...så får bare vente å se........
Denne kjøpte jeg for en god stund siden og egentlig visste jeg ikke hvor 
jeg skulle ha den:)) Men kjekt å ha hi hi hi:)
Så i dag løste jeg det "problemet"

 

Tøyposen med jente på brukte jeg som bakgrundsbilde når jeg lagde

Er i tvil om jeg skal smøre på et snev med maling på denne trekassen?
Synes den er litt mye naturfarget.........

 

Men det blir ikke mer dilling i kveld:)) 
Nå er det tid for chips å cola og sofa med en god bok:))
(lev Vackert)

Ha en fin kveld og ny uke!

4 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

He-he, jeg holder på med omvendelse av meg selv:DDD Altså begynne å like furu igjen:DDDD Jeg tenker som så at det sitter i hodet mitt, og da må det være mulig med en aldri så liten omvendelse. Innbiller meg at det er enklere enn å få Gubben til og få lyst til å bytte benkeplater, he-he. For han er nemlig veldig sta:DDDDD Furu er fint, furu er fint, furu er fint. tra-la-la. Klemz

Solstrålå sa...

Den kassen var fin,kanskje litt hvitgrå lasur?
Enig med at den gule furuen er litt trøtt.
Fine bilder hos deg!
Ønsker deg en kreativ og god uke!!!
Goe klem fra Sol

Nanne sa...

Kassen er fin som den er, evnt gi den litt grå patina (det syns jeg er fint) Og lysestaken ble jo veldig fin, moro å fornye med det man allerede har.......

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei..
God du er til å tenke gjenbruk:))

Den kassen med til badet var kjempefin og den hadde jeg ikke malt, den er jo så fin som den er:))

Kan jeg spørre deg hvor de selger slike???

Håper du får en fin ettermiddag på denne første dagen i uka.
KLemmer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...