lørdag 8. januar 2011

Min kaffemaskin:))

 

Ja, så här ser den ut:))
Den ruver godt på kjøkkenbenken.........og bråker som et knuseverk - om
jeg skal være helt ærlig.

 

Når jeg slår den på, så skal den først skylle å ballere, så varme opp platen over...
Men etter det er den klar til å "trylle" frem hva jeg måtte ønske:))
- liten kopp, ekstra stor kopp, mild smak eller ekstra sterk smak - 5 alternativ på smak.
Så kan den tappe i to kopper samtidig ( kun kaffe)
Og egen knapp for programering - min smak, din smak, vår smak m.m.

 

På melkebeholderen er det en spak hvor man velger caffelatte eller 
cappiccino. 

 

Her er det caffelatte i anmarsj:))

 

Stort rom for kaffebønnene.... så skal jeg "plutselig" ha en annen type, så blir
det å grave opp alle:)))
Så........dere skjønner det at jeg blir ikke helt enig med meg sjøl om hva som
er best kaffemaskin. Denne eller de små enkle med kapsler..!
Og bare sånn i ei bisetning.......denne koster 9995,- men fikk prutet:)) den til 8500,-
( uventet skattepenger )

 

Her er boksen for " mann & barn" hi hi hi.
- de foretrekker vannkokeren og da te eller rett i koppen:))
Boksen kjøpte jeg i dag, Ups, klokka er 03.27...vel, i går på den nye
interiørbutikken " den lille interiørbutikk & barneklær"

Natta !! 

5 kommentarer:

Solstrålå sa...

God morgen!!!
Takk for at du tar deg tid til å kommentere inne hos meg!!
Sååå koselig!!!
Ja den maskinen var jammen flott!!!
Nå kan du starte kafe!! Hi,hi!!
Den boksen var veldig fin!!!!
Nå må jeg komme meg på jobb!!
Her er det snøstorm!
Goe klem fra Sol

My home is my Castle - by Kari sa...

Oi, det var en sånn jeg skulle hatt !!
Den er nok mye bedre enn min kapselmaskin. Drømmer om en sånn jeg og en dag kommer den kansjke inn i mitt kjøkken og ;) stive priser på dem !!
Jeg har ikke vært på den butikken enda, men skjønner jeg må ta meg en tur ;)

Ha en fin dag i snøværet..

Klem,Kari

Nanne sa...

Jeg elsker kaffe så en slik kaffemaskin skulle jeg gjerne hatt, men plassen, støyen og prisen..... hm, jeg må nok klare meg med trakteren.....
Den boksen var kjempefin, hvor er den butikken?????

Ingunn sa...

Flott kaffemaskin !
Vi har en "søt liten " Nespresso. Den må vi bestille kapsler til på nettet , men det går fint. Den er veldig grei når jeg bare skal ha en kopp kaffe i full fart. Når vi har gjester så er det bare Moccamasteren som gjelder :)
Kjempelurt med strikkekurven over her... Så greit å ha saks og nål tigjengelig.
Ha en kjempefin helg !
Klem fra Ingunn :)

Daisys home sa...

Wow..dette var jammen litt av en "limousin" hva kaffemaskin gjelder..Skulle sett denne før jeg kjøpte, for denne ser skikkelig fancy ut :)
Stive priser,men er nok verdt det ja:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...