mandag 24. januar 2011

Min nye idèbok:))

 

Som nevnt tidligere har influensaen blitt kastet over meg i løpet av natta, så
det blir ikke den store "sjauen" i heimen....
Men........idèene kommer jo litt om litt:)) Og i dag fikk jeg en idè
etter en koselig kommentar fra Havfruen. Hun tipset om hva jeg kunne gjøre
med hagebenken - og det måtte jeg jo skrive opp et sted:))

 

Så........jeg frem med en liten notisblokk, fant frem en liten bit med stoff og limte det
på:)) Denne blokken var blåstripete og med metallringer øverst.
Jeg tredde et blondebånd gjenom ringene ved hjelp av ei heklenål:))
( prøvde først med ei nål)?`*!
så knyttet jeg på et lite søtt hjerte som jeg skrev " bloggers tips" på:))

Jeg får mange idèer ved å se en "god film" lese interiørblader eller så bare
"ramler" de ned i hue uten grunn;)) Og til disse har jeg andre idèbøker:)

Dere skal vite at jeg setter såååå stor pris på å bli kjent med dere - dere er
unike alle sammen!
Takker masse for hyggelige kommentarer , selv om jeg ikke er så flink til
å takke hver enkelt av dere for hver gang.
Det er takket være dere at jeg holder "mølla" i gang her - 
var jo veldig i tvil i starten om jeg passet inn......Etter å ha surfet litt
rundt til deres superflotte blogger!

Så tusen takk alle sammen!


5 kommentarer:

Havfruen sa...

Bloggtipsbok.....vi burde ALLE ha en....åpne webshop og selg. Men sørg for å gi meg rabatt...jeg kom med ideen. hehe:))
Flott bok.
Klemmings fra meg:)

Ingunn sa...

Du er bare helt topp , du Janne !
Har ikke sett på maken til oppfinnsomhet og energi :)
Nå har jeg gitt deg en utfordring.
Den innebærer at du kanskje må sitte ned å tenke litt He he..
Håper du tar den...

Klem fra Ingunn :)

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå flott!! Og kjempe-fine bilder ikke minst!

Ha en fortsatt fin uke!

KLEM KLEM
Anette:)

Solstrålå sa...

Så lurt å skrive ned ideene.
Du er en oppkomme av ideer og kreativitet.
Men nå må du ta vare på deg selv og bli frisk.!
God bedring,
hvis du vil så er det en Award til deg på bloggen min i morgen.
Goe klem fra Sol

Julie´s drømmehjørne sa...

Kjempeflott bok! Klem Julie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...