tirsdag 11. januar 2011

Nymalt løper på kjøkkenbordet:)

 

Ja, så sprø kan jeg være........men det ble jo litt stilig da..
Bilde er fra 2007, og nå vurderer jeg å bytte farge:)) Løperen er malt i sort og
glans 90.

 

Trappa ble malt året før... med vanlig interiørmaling for vegg - husker ikke helt
men tror jeg brukte 07 eller 10.
Malte først den lyse delen - caffelatte, så maskerte jeg og malte det sorte.

Og nå er det vel på tide å skifte ut den også.........hi hi.
Fikk en idè plutselig med å male det sorte i grått og da ha sjablong mønster
i hvitt på der...... hmm, må tenke litt:)

Stolpen nederst på gelenderet (som du ikke ser) har jeg decoupage på:))
Det skal jeg vise senere i dag.........Nå "må" jeg gjøre litt husmorting her..

Sjalabais so long:) 
 

2 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Stilig med den "løperen". Så på et svensk program før jul, hvor et røft bord hadde en "sement-løper" på midten. Skikkelig røft og flott. Hva med grått som ser ut som sement? Den nye fargen til Lady, uten glans? Klemz

Ingunn sa...

Skikkelig stilig altså ! Og dristig ;)
Men...er det ikke det vi holder på med hele tiden ?
Hmmmm....jeg er husmor og jeg blogger.
Da blir det husmorting :)
Men nå må jeg også gjøre andre husmorting...
KLem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...