fredag 7. januar 2011

Nytt på soverommet:))

 

Hi hi... skal ikke mer enn ei ny pute til for å bli happy...
Denne er kjøpt på " Den lille interiørbutikk & barneklær" som åpnet her i Vågsbygd
litt før jul, og de har akkurat det lille som ingen andre har:))
Var innom igjen idag, men den tingen jeg kjøpte da, kommer i et innlegg i løpet av helga:)

 

Her om dagen bestemte jeg meg for å "kaste" kappelakenet..... ble så lei av
å se den flagrende kappa rundt senga:))
So` ....... jeg kjøpte 2 kantbeskytter - eller det ene heter mellomkantbeskytter:))
Dvs. Den nederste madrass er 25 cm og den andre 20 cm - noe jeg ikke 
hadde tenkt på før..
Og jeg skal LOVE dere at det var et herk å få det til......... måtte "demontere" hele
senga - og på DET smale og trange soverommet. 
Sengegavlen måtte ut -  (tung som fy ) men men... nå er det gjort:)))
Jeg var iallefall knallheldig med prisen:) Bare det ene hadde kostet 699,- men var satt
ned til 249,-  så da ble det ikke galt 498,- for begge..
Disse er fra Moltex.

 

Av og til har jeg sengeteppet på........ hi hi, er jo bare MEG som ser det, så det
hender jeg slurver:) 
Vi kjøpte for en stund siden en tv til soverommet 32" og tenkte at det ville bli greit
om jeg f.eks. ble liggende med litt influensa å sånn, så kunne jeg på de lyse
øyeblikkene se en film:))
Men, bank i bordet!

 

Mitt lille "minikontor" - iallefall MINI laptopp, som er kjekt å ha:) 
Men etter jeg kjøpte Ipad så har jeg vel egentlig ikke brukt denne, men den står nå der
i rolige omgivelser i tilfelle:))
Tenkte vel helst på når vi er på hytta over flere dager/uker, så kan det være greit
å ha denne til å legge inn bilder og redigere om det blir noe "død" tid...
Har også en "stor" laptopp som jeg sitter med nå....... men den blir liksom for stor
til å ha i veska:))))
HUFF... skryt, skryt..

 

Siste nye shop er dette deilige fleecepledd... det er likt på begge sider og
det varmer sååååååå!
Så var det tilfeldig halv pris på det:))
Deilig følelse det der med å få shoppet bittelitt...:)

Ellers så har jeg skuffet "hele" verandaen i dag, så nå er den klar for ny snømengde
som de sier kommer i morra.........med litt regn etterpå, så kan igjen bli
en "festlig" dag for bilister..

Jeg forandret litt her inne på bloggen - i den sidemenyen eller hva det heter... sånn at de
bloggerene jeg følger kommer 2 i rekka, isteden for en og en...tenkte det så bedre
ut, men er usikker...

Det er jo mange der ute som har en annen skjermoppløsning enn det jeg har, så
hvis dette ser helt hæselig ut, så setter jeg pris på tilbakemelding:))
 
Da må dere ha en nydelig kveld !

2 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Hei og hopp!!! Jeg har selv mine blogger som jeg følger lagt som to rader ved siden av hverandre. Og syntes det er oversiktelig og greit. Da ser jeg lett de nyeste innleggene. Men jeg må jo innrømme at det ser litt snodig ut at mitt siste innlegg ikke har kommet frem hos deg, men når man trykker på bildet, så kommer man til det nyeste. Merkelig. Men det virker som det er rare ting som skjer på min blogg om dagen, så jeg må sjekke ut hvorfor. For min del handler det nok om at jeg har kjøpt eget domene. Finner forhåpeteligvis ut av det:DDD klemz

Ingunn sa...

Oi , så masse fint du har kjøpt deg :)
Kjekt med TV på soverommet ;)
Den iPaden...Var det norsk tastatur på den når du kjøpte den ? Det er det ikke på min og det er dumt.
Jeg strever litt med min. Går greit å skrive , bruke Facebook og lese Epost, men jeg har ikke noen bilder på den ennå så jeg sitter mest med den stasjonære. Jeg har også en liten Laptop, men den har tolvåringen "adoptert" .
Jeg ser at kommentarene legger seg oppå de tre små bildene ennå. Jeg hadde også det problemet og jeg måtte forandre på bredden på bloggen min.
Ellers er bloggen din kjempefin !
Nattiklem fra Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...