lørdag 8. januar 2011

Oppbevaring til garnøstene:))

 

Ja, hvorfor ikke bruke en aviskurv!
Denne kjøpte jeg på Bohus for en stund siden, og likte den veldig godt, men
hva skulle jeg ha i de to lommene?

 

I dag da jeg begynte på mitt rydde prosjekt på hobbyrotesyrommet:)) fant jeg
en stor kurv med garnøster, strikkepinner, nål, saks m.m. - alt i et
surr nedi der...
Da kom jeg til å tenke på den aviskurven i stua........:)

 

Så ut med interiørbladene jeg brukte den til.... fikk egentlig ikke plass til så mange
blader i denne pga reima - og litt for smal kansje.
Måtte lirke å lure når jeg skulle ha opp et blad hi hi hi.

 

Lett tilgjengelig er jo mye mye bedre da:))
- og grei å hekte med seg om en skal ut i sommervarmen og kose seg:))
 Når den tid kommer...........

Vel, jeg får ned å se om jeg finner noe mer morsomt i min rydding:)

Ha en fin dag! 

4 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Hei!!!! Den likte jeg:DDD Tror jammen jeg skal se meg om etter en slik til å ha strikketøyet i:DDDD Ellers sliter jeg fremdeles med bloggen min. Har gått tilbake til det gamle domenet-navnet, og alt jeg liksom har lagt inn av linker den siste måneden er blitt borte. Så nå har jeg gått et skritt eller ti tilbake, og må starte på en skikkelig oppryddingsarbeid, hvor jeg har mistet mange lesere, fordi linkesløyfa er blitt borte på et vis. Da jeg kjøpte domene navn, skulle det sørges for at alle ble sendt videre til den nye adressa. Og da dette ble borte i går, så har jeg valgt å gå tilbake, og har da mistet de nye. Jeg fikk lagt til din adresse ihvertfall:DDD Nå skal jeg hvile litt, puste ut, vente over helga med å se om hva jeg gjør videre. Er jo utrolig dumt dersom andre blogger ikke får opp at jeg har lagt ut et nytt innlegg. Og det er jo det som har skjedd nå. I verste fall må jeg legge ned bloggen, for å starte helt på nytt. Huff og huff. Klemz

Ingunn sa...

Snille Janne ♥
Takk for tips.
Dette skal jeg prøve !
Nå er det chips og brus og smågodt med tolvåringen..... Det er jo lørdag ;)
Ha en fin lørdag, du også....
Klem fra Ingunn :)

Solstrålå sa...

Den garnkurven var jammen stilig!
Du,jeg har en utfordring til deg på bloggen min!
Helt frivillig og bare morro!!
Kose deg videre i kveld!
Goe klem fra Sol

ANETTESHUS.COM sa...

Så smart!! Dette ble flott:)

Ha en fortsatt fin søndag!

KLEM KLEM
Anette:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...