mandag 24. januar 2011

På`n igjen......... :))

 

I dag har jeg " ryddet" på siste vegg på hobbyroterommet:)) Kjekt å ha mye "rot" men
greit å få det oppi noen kurver også da:))
Planen var å få kjøpt ett par hyller til som jeg kunne ha kurver i....
men i går "ramlet" jeg altså inn på Jysk og fikk to hattehyller med hjem;))

 

I dag ble de montert:o)
Har fått hengt opp alle fargekodene som jeg sorterte i går:)) - deilig med litt sytem:)
Kurvene har hvitt trekk inni, men jeg synes det var veldig hvitt, så tror jeg skal
prøve å sy nye i en linfarge etterhvert:) Merk dere ordet prøve:o)

 

Har ikke fått opp de små hyllene enda - som jeg skal ha over symaskinen, men de kommer
nok opp i morra:)
I dag ble det mer konsentrasjon på de nye og om hva som skulle hvor..
Har knytta merkelapp på to av de så får jeg fortsette å sortere i morra................

 

Malepenslene har fått et norgesglass med litt blondepynt:) I den ene kurven på hylla
har jeg alle rullene med hamptau, så er det bare å dra for mer:))
I reolen under benken ved symaskinen har jeg samlet de siste nye stoffrestene oppi kurver.
og pedalen til symaskinen ses nede til venstre. Ledningen går gjenom et hull og opp
i et annet hull i benkeplata og inn i symaskinen:))

 

Symaskin er en skummel ting..............men jeg skal prøve å få sydd nye trekk:))
- om den virker enda:))
Den begynner jo å dra på åra.........Jeg har hatt den i over 20 år....... og min mor hadde 
den vel iallefall like lenge, MEN den er pent brukt hi hi hi.

Nå tar jeg kvelden:))

Ha en fin kommende uke!
  

5 kommentarer:

Ingunn sa...

Tar du kvelden nå ?
Det forstår jeg godt .
Du står jo på som bare det !
Men så gir det resultater også, da.
Lyst , lekkert og oversiktlig hobbyrom .
Godnattklem fra meg :-)

Havfruen sa...

Tror jaggu du har samme symaskina som meg.....min er over 30 år..jeg fikk den av mamma for veeeldig lenge siden. Men den funker.

Skal si det så ryddig og ordentlig ut hos deg nå!! Lurt med de kurvene:)
Ha en fin mandag, klem fra meg:)

Janne sa...

Så utrolig flott, koselig , kreativt og praktisk:-)
Mange gode idèer her. Lur idè å bry\uke hattehyller til slik oppbevaring.
Ha en flott uke!!

Klem fra Janne

Solstrålå sa...

Ja du er sannelig en effektiv dame!
Du har en energi jeg misunner deg!
Jeg hadde store planer i dag,men jeg våknet med kink i ryggen i dag!!Blir vel bedre utover dagen håper jeg!
Det ble kjempefint på hobbyrommet ditt!!
Så flott med hyller og korger.
Goe klem fra Sol

Hjertedamas blogg sa...

Jeg gleder meg til å få arbeidsrom!!! Må bare hive ut noen sønner først, og de har ikke dårlig tid, for å si det sånn. Når mor i huset begynner å bli litt utålmodig, så hiver de ut et snøre med en durabelig krok på, som ho mor går på hver gang. Og så drar de meg inn, for å hive meg ut på igjen. I dag skal jeg ihvertfall hente en diger arbeidsbenk, fra en butikk, som skal kvitte seg med noe av ut-stillingsbenkene sine. Men hvor jeg skal ha den, er en annen sak........ klemz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...