torsdag 13. januar 2011

Plutselig en ny hylle på kjøkkenet:)

 

Og idèen fikk jeg på min rusletur i bloggeland:))
- eller tur og tur.... jeg rakk bare to.
Og det var hos Manne`s hverdag jeg så noen nydelige
fat i en tallerkenhylle....og i den var det en hylle under:))
Hmmmm.......

 

Jeg fant frem den biten av et trestykke jeg hadde
liggende og sjekka om den var lang nok..
og det holdt akkurat:))
- den biten har vært en del fra en verandakasse:)
Etter det jeg kan se av klokka i microen, så var jeg igang
2 min etter jeg var på besøk hos Manne`s hverdag:))
Skrudde på knektene........
Og akkurat da kom mannen hjem fra jobb
- med pizza:)) og da ble det en liten pizza pause..

 

Men hylla kom opp den:)) kl. 01.20..
Tror jeg skal male den et snev i morra....må jo sove
litt også:)
Listene rundt microen malte jeg for ca en uke siden...
- de var i natur, nesten grå, men ingen andre her i huset
oppdaget det før jeg fortalte det i går:)

Vel, får se om jeg kan finne noe å ha på denne
hylla og kansje noen småjusteringer på pynten i 
tallerkenhylla....
Nå vil jeg sove litt først:))

Natt i natt:))
 

5 kommentarer:

Solstrålå sa...

God morgen!
Ja du er den mest effektive bloggedamen jeg vet!!! :o)))
Jammen får du tingene gjort!
Ønsker deg en fin dag1
Goe klem fra Sol

Roniken sa...

Navnet på bloggen stemmer virkelig, kreativ, til tusen ser jeg. Og full av energi, bare send litt til meg hvis du har for mye. Flott hylle!

Veronica :-)

Havfruen sa...

Først må jeg si at listverket rundt micro`n var smart og utrolig stilig!! Hylla ble prikken over ièn:)
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Hjertedamas blogg sa...

Den hylla var virkelig rå:DDDDD Male??????? Og de hylleknektene var virkelig flotte:DDD Klemz

Crazy and Daisy sa...

Vissel Vissel,det var coolt!! Jag gillar texten också!!

Vill passa på att tala om att jag tog tillbaka min gamla blogg,den känns mer "hemma" och mer jag, du är välkommen dit i stället;)

Klemz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...