lørdag 15. januar 2011

Seng av paller og nymalt gulv:))

 

Fra hemsen på hytta vår:)
Har brukt 4 paller til sengebund 160 x 240 og
2 til sengegavl ( skjært av noe)
Pga skråtaket ble hjørnene også skjært av...
- en kubbe fungerer som nattbord:)

 

Jeg elsker jo det naturlige...... så jeg har plukket med
meg litt steiner som jeg har stablet i ring på gulvet rundt en
flat stein.. Der har jeg t-lys eller kubbelys:)

"  skifergulvet"  ble malt - fort å galt:))
 

Gulvet på hemsen er av sponplater...
Jeg tenkte jo at her må jeg finne på noe gøy:)
og gøy ble det:))
Først så malte jeg "  fugene"  - blandet hvitt og litt sort
for å få det passelig grått.

 

Så maskerte jeg over "  fugene"  og mikset sammen
vanlig interiørmaling ( vannbasert) til en mørk grå farge.
Og malte i vei........:))

 

"  fugene"  er ikke så hvite som det ser ut til, men
skyldes blitzen...
Synes det ble bra jeg:)) selvgjort er velgjort hi hi hi.
( bildene er fra 2006)

Nå er det tid for lønnet arbeid her:))
- og kansje litt shopping...

Ha en nydelig dag! 

2 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Ha-ha-ha, noe så stilig:DDDDDDD Brått så viste jeg hva jeg skulle gjøre med lille-rommet, når mellomste sønn flagger ut av heimen i løpet av våren:DDDDD Jeg skal rett og slett lage et koserom. Rommet er på 9kvm, så det er ikke all verden. Lage seng av paller:DDDD Hoggestabbe til nattbord, Stol av pinner:DDDD Klesskapet må enten gjøres noe med, eller hives ut:DDD Begynner å glede meg:DDD Takk for tipset:DDD Har du mer på lager??? klemz

Havfruen sa...

Hvor tar du ideene fra? Jeg blir så imponert! Knalltøff seng og gulvet ble jo råstilig:))
Kos deg, klem fra meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...