onsdag 26. januar 2011

Siste bruktfunn.......

 

Formen i dag har vært så som så, men på en av mine "oppturer" gikk turen
til bruktbutikken her i nærheten:))
Det ble ikke store handelen eller noe som virkelig sa PANG:), men en søt
liten lysetake ble med hjem.

 

Stæsjet den opp litt med noen små lerkekvister og hamptau rundt lyset.
Synes det passet sammen med det røffe serveringsbrettet.

 

lysene har jeg pakket inn i en stoffrest fra 
et kjøkkenhåndkle kjøpt på Kid:))

 

Et syltetøyglass er blitt stæsjet og klar til å bli fyllt opp
med masse gåtteri:o)
Begynner å få en del av disse glassene.....I starten malte jeg et og et lokk hvitt
for så å lime på serviett (decoupage)
Nå samler jeg 5 -6 stk og bruker sprayboksen:))

 

Ser jo tydelig at det mangler noe:)) så på neste tur ut MÅ jeg shoppe
GÅTTERI :o))  
Dette ble min lille smådilling i dag...takket være en lysetake:)) 

Kjøpte også ei "gammel" hylle for 10 kr hi hi hi, men den 
var malt, så neste prosjekt blir vel å fikse litt på den:)

Ha en fin fin kveld dere!

 

7 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

flott brett med masse deilig stæsj:DDDD klemz

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei..igjen:)

Flotte bilder i innlegget ditt:)
Gjorde seg med lerke kvisten der på fatet.

Hvor på Sørlandet kommer du i fra?
Jeg bor i Flekkefjord:))

Ønsker deg riktig God Bedring:))
og en fin kveld selvsagt.
Klem Klem:)

Havfruen sa...

Bra formen er stigene..shopping tilsier det:)))
Nydelig brett....flott plante der også. Jeg har hatt den store plantedøden her og må kjøpe nye..
Nyt kvelden, klem fra meg:)

Janne sa...

Så koselig lysestake!! Gøy å gjøre slike funn. Koselig brett du har anrettet:-))
Ha en fortsatt fin kveld
Klem fra Janne

Manne's hverdag sa...

Hei Janne - og TUSEN TAKK for koselig kommentar hos meg!!!

Håper formen din snart blir bedre!!!

Nydelig bilder du viser - du har virkelig pyntet vakkert!!!

Ha en fortsatt fin onsdagkveld!!!

Hilsen
Marianne

Hespe sa...

Utrolig herlig brett, med masse flott stæsj på - kjempefin lysestake ♥

Ønsker deg en flott dag videre!

Klem fra Hildegunn

Tino sa...

Så koselig lysestake du fant. Og stilig stylet på brettet.
Ha en fin kveld!
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...