mandag 17. januar 2011

Som tida flyr................

 

Og egentlig burde jeg ha sovet i min dypeste søvn nå
men........skal bare, skal bare :))

 

Ville fornye pyntingen ved sjenken i spisestua, men det
tok tid.........hi hi. Jeg vet jo hva jeg har, men hvor det
ligger....tja, det er noe annet:)
Så akkurat nå bestemte jeg meg for å sette av all
fritid neste uke med å RYDDE på et lite
rom i kjelleren...

Fra buketten med de 80 tulipanene, nappet jeg ut 5
hvite og satt de sammen med litt lerkekvister og lisianthus..
Ville ha brukt kunstige gåsunger, men de fant jeg ikke..

 

Men det funker jo med lisianthusen  en stund........:))

 

Lysestaken som opprinnelig var en lampefot
passet perfekt til denne glassklokken:)) og perfekt
i vinduskarmen mellom stue og gang..
Var heldig å komme over et 80% avslag, så tror jeg
ga ca 15 kr for denne glassklokka:))

 

Slik så lampefoten ut før:))

Det ene bilde over her i sort hvitt er fra en test
jeg har holdt på med i kveld..........
Jeg har et Canon 550D og prøvde innstillingen
med sort hvitt:))

Nå er det leggetid:o)
Ønsker alle en flott ny uke!
 

3 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Nydelige bilder:DDD Og det sort/ hvite bilde lekkert:DDD Jeg må prøve den innstillinga på mitt kamera etter hvert:DDDD Vi var i Halden i går på ett års dag til et av våre fire barnebarn i går. Det å prøve å få tatt bilder av en aktiv ett åring , er å sammenlignes med et sportsfotogra:DDDD For her går ting fort. Prøvde uten blitz, men gav opp, og gikk for blitz. Har en innstilning som blitzen blir slått av, men ble veldig opptatt av å få ihvertfall et blinkskudd av et unge i farta:DDDD Fikk flere fine, og to fantastiske bilder. Det var i grunnen zoom, som gjaldt. Ikke noe skruing og fikling, men bare å knipse i vei. Når lysmåleren lyste, så smilte jenta:DDD Morsomt. Jeg skal ha de to bildene på veggen:DDDD Ha en flott dag:DD klemz

Tino sa...

Hei
Så fint at du la igjen en hilsen hos meg, slik at jeg fant bloggen din. Nå har jeg kost meg her og kikket rundt på tidligere innlegg, så koselig blogg du har!
Lampefoten ble til en lekker lysestake!
Jeg legger deg til i blogglisten min slik at jeg finner tilbake hit.
Ha en fin dag videre,
Klem T

Crazy and Daisy/Louise sa...

Skrattar förläget när jag nyss tipsade om foton på min blogg och sen kommer in hit,det inlägget är absolut inte ett tips till DIG som är så proffsig....;)Om jag gifter mig nån gång så ska försöka anlita dig och kidnappa dig till Sverige:)

Vad påhittig du är med lampan,det blev ju jättefint i vitt med glaskupa till!!!

kram och natti natti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...