lørdag 15. januar 2011

Sprøtt og godt........og nytt:))

 

De nye tingene er til kjøkkenet:)
- måtte bare vise et bilde av murveggen min....
hi hi hi, er jo så fornøyd med meg sjøl:))

 

Denne boksen med 4 rom er fra Skeidar Vågsbygd
og synes den ble fin til grønnsaker.... Salaten er kunstig:))
mens det andre er ekte, så det må nok inn i 
kjøleskapet igjen...... om en ikke spiser det opp før den tid:)

 

Den andre boksen (har lokk) ble perfekt til
spaghettien.... tror jeg fyllte den opp med 4 eller 5 pk.
Visste ikke at jeg hadde sååå mange:)) men nå blir
det bedre kontroll da:)

For noen dager siden kjøpte jeg den boksen i bakgrunden
på  " Lille interiør butikk og barneklær" 
Skikkelig fornøyd, helt til jeg fant ut at de hadde
samme serien på Skeidar Vågsbygd - bare
mye mye billigere!
Jeg støtter opp om de små interiør butikkene... men
synes det er veldig dumt at de tar inn samme varer
som de store kjedene.
Det sier seg selv at de ikke klarer å holde samme pris.

 

Denne kjøpte jeg i dag på Skeidar Vågsbygd...
En lyslykt i betong:)
Skal ha den på kjøkkenet, men måtte bare teste om
den funket på stuebordet:))
Denne finnes også i en mørkere gråfarge..
Jeg testet også den eksterne blitzen på bilde over:) Har vridd
den rett opp mot taket, og det ble bra lys.
Den innebygde blitzen er ikke mye fin........så de andre
bildene er tatt uten, men med iso fra 800 til 3200.
 

Så har tulipanene fra i går kommet på plass i tinnbollen:)
Kjøpte 80 stk.... og de fikk akkurat plass..
Nå gjenstår det bare å gjete de hver dag, for de drikker
mye. Og for at de ikke skal bli så lange og slyngete, skal du
ha veldig veldig lite vann i vasen.

 

Sprøtt og godt - heter denne nye bollen til chips f.eks.
Kjøpte denne på Black Design.
Jeg har fått helt fullstendig dilla på Delivio chips....
Ja, bare så vidt jeg tør å nevne det, men 
det går en pose hver kveld:))
Av og til må jeg spe på med Sørlands chips m. havsalt:))

Nå er det sofa og tv som gjelder resten av kvelden:))
Ha en koselig kveld!

6 kommentarer:

Solstrålå sa...

Ja her var det utrolig mye fint!
Den veggen under kjøkkenskapene dine facinerte meg!
Har du slammet flisene med murpuss?
Knall fint!!
Og så lurte jeg påen ting til,
hvordan har du fått bloggen så bred,uten streker loddrett?
Sånn har jeg og lyst å ha min.
Goe kvelden!!
Klem fra Sol

Hjertedamas blogg sa...

Jaha, hvor begynner jeg? Murveggen er bare så lekker:DDDDD Boksene flotte, lyslykta med murklossen bare helt konge og tullippene nydelige:DDDD Jeg skal kjøpe meg et ekstern blitz jeg også:DDD Rett og slett fordi det kan være nødvendig å bruke blitz, og at det å bruke den riktig er et must. klemz

Tromsøjente på 39 sa...

Hærlige bilder :).

Mye fint du hadde fått i hus! Og de tulipanene! Kos deg videre med helg :)

Christine sa...

Du verden som du styre på.
80 tulipaner e søren meg ikkje lite , men du verden som det lyse opp på. Nå fekk eg tips der om at tulipanene ska ha lite vatn, e ikkje alt ein kan få med seg eller ka?

Dei skålene te Black Design e råtøffe, og dessuten e dei jo i flere fargar o. Eg o vurdere den serien, men tenkte eg sko venta te me flytte og se ka som passe inn, ikkje at eg e så opptatt av det akkurat.

Havfruen sa...

Så mye lekkert du viser:) Enig i at de små butikkene ikke bør ta inn samme varer som de store kjedene...
Jeg bruker alltid ekstern blitz til innendørsfotografering. Gir mest riktig lys.
Ha en kreativ søndag, klem fra meg:)

Lobelia-damen sa...

Hei hei,

Tusen takk for koselig kommentar hos meg :-)
Bare en liten oppklaring; det er som oftest de store kjedene som tar inn det samme som de små butikkene , ikke omvendt :-) Men alle går jo på de samme messene , så det er i og for seg uungåelig.
Men men, vi får konsentrere oss på det VI kan best, så får de andre gjøre som de vil :-)
Du, den veggen din er bare RÅ!! Hvordan gjorde du det? Jeg tror jeg må herme skjønner du. he he. Har noen støgge fliser som jeg vil ha bort :-))
Klem W

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...