søndag 16. januar 2011

Tidsfordriv.......:)))

 

Hiii Haaaaa... Ja, når jeg ikke har noe å gjøre...
- så gjør jeg det på Ipaden:))
Har fått et tegneprogram på denne lille dingsen, og det
er " farlig"  gøy:)

 

Tegnet dette bilde i full fart med bare fingrene:))
- det er mange ferdige tegn med bl.a. blomster og trær da:)
 men det morsomste er jo på frihånd...

 

Sønnen kjøpte en trådløs printer for Ipad, så nå kan
mor printe ut hva det måtte være:))
Printeren har en mailadr. også, så om jeg sitter å ikke
har noe å gjøre et annet sted, så kan jeg tegne å sende
beskjed om utprinting her hjemme:)))

Minstemann ( kattungen) på 5 mnd har 
også prøvd seg:))

 

Det er jo touch skjerm:))
Han fikk navnet Picasso når han ble født, siden jeg var
kommet til bokstaven P i kullene:))
Og han viser jo stor interesse for tegning hi hi hi.

 

LOL - lek og lær :))
Har et spill på Ipaden kun for katter:)) og her gjelder
det å fange ei mus:) 
Musen skriker høyt når katten får tak i den, og mer
ivrig blir jo katten da.....

Ja, så gøy kan en ha det når det er
vått, glatt og grått her i Kristiansand:)

Ha en fin dag!
 

6 kommentarer:

Ingunn sa...

Hei og god søndag !
Så stilig !
Ser du forresten at jeg har fått norsk tastatur.
Måtte lastes ned spesielt siden IPaden ikke er kjøpt i Norge.
For et kjekt leketøy , du.
Det tegneprogrammet , er det noe en kan laste ned , eller er det en apps du kjøper ? Har litt å lære , skjønner jeg..........

Hespe sa...

Hei, og takk for kjempekoselig besøk på bloggen min!!!

Hi, hi - jommen er det mye man kan få brukt disse små dingsene til - så gøy!!!! Ny blogg for meg det her, så nå gleder jeg meg til å titte litt bakover i innleggene dine :o)

Ha en fin søndagskveld, og en flott kommende uke ♥

Klem fra Hildegunn

Havfruen sa...

Så jo virkelig kult ut:)) Herlig for pus da, hehe:)) Finnes vel neppe spill for en 40 kg boxer:))
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

siren sa...

Hei, så koselig at du stakk innom å la igjen noen spor! Kjempestilig på hytta di, så tøft det var med paller til sengegavl. Ha en fin søndag! :)

Hjertedamas blogg sa...

Dataspill for katter? Det var nytt for meg??? finnes det noe for hunder også? Må kanskje ha en slik Ipad, da.... nope, får holde med Mac`en min, det er så mye annet jeg heller vi ha,- feks et nytt objektiv, så jeg slipper og krangle med Gubben om zoomen (18 mm-200 mm). Ha en flott kommende uke:DDD Klemz

"Lillagul" sa...

Verkar vara kul både för människor o katter den där prylen :)
Kjelle Bus hade nog gillat att jaga musen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...