onsdag 12. januar 2011

Time to shop... og litt shop:))

 

HA HA HA ... shoppeveska mi:)))
Neida, dette var ei veske vi fikk fra en leverandør på jobben for noen år siden.
(tror aldri jeg kunne ha godt ut med denne:) )

 

Men shoppe kan jeg:))
Skulle bare sånn i full fart innom en butikk å levere noe... og da MÅ jeg
jo innom flere for å sjekke om de har noe som jeg ikke har og som jeg trenger:)
For det er rart det der.........det er ikke alltid vi vet hva vi trenger
- før vi ser det:))

Jeg er blitt litt "hjertelig" i det siste, og da jeg så dette lille huset med
hjerte, ja da var det ikke noe å lure på:))
Og vet dere hva?
Når jeg skulle betale, sier dama i butikken
" du skal få 20% fordi det er en strek på det"   Hæ, hvor???? en kunne nesten ikke
se den streken.........Huset er kjøpt på Lille interiør & barneklær:))
Egentlig er jeg veldig nøye med å sjekke varer... Tar alltid nr 3 eller 4
bakover i hylla:))

 

Huset fikk jeg plassert på benken ute i ganga.......så fikk jeg ENDELIG
hengt opp denne lykta over:))
- etter ei uke på stuegulvet var det jo på tide.
Den har vært oppe flere steder, men jeg har aldri blitt fornøyd
før nå:) 

 

Så var jeg innom Kid, og der ble dette med hjem:))
Bilderamme og 2 kjøkkenhåndkle - som jeg ikke helt vet hva de ender
opp som:) Men jeg skal prøve å sy de om hi hi hi.... prøve altså!

Merker det blir bedre å bedre nå rundt i butikkene, nå som juletingene 
minker - jeg er mektig lei av glitter å stas nå:)

 Og plutselig ble det natta........ igjen..

Natti natt :)) 

1 kommentar:

Lilla Kullan ♥ Hemma på Landet sa...

Mycket fina saker. Gillar väskan.;-) Stina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...