fredag 14. januar 2011

Tulipaner og shoppings:)))

 

I dag på vei til jobb fikk jeg kjøpt meg noen
nydelige tulipaner.... skal jobbe i morra også, så
jeg satt de bare ned i kjelleren - på vent:))

 

Når jeg spaserer til jobb går jeg alltid litt før tida, for
å få med meg litt fra andre butikker:))
Den store bollen til høyre kjøpte jeg på Kid, og i den
skal jeg ha tulipanene:)
De to til venstre kjøpte jeg på Skeidar, og tenkte å ha 
de på kjøkkenet.
Og endelig var det litt nye interiørblader i hylla
på Narvesen:)

 

Så ble det litt nye klær og da:))
Tenkte litt på "  stilen"  jeg har i hjemmet... hvordan den
gjendspeiler seg i klærne:))
- litt røft og shabby, men også litt av det glamorøse:)
Tror egentlig ikke min stil har noe navn....
liker litt av alt jeg:)))

Så forresten at det var kommet noen knallfine
lyslykter på Skeidar i betong og glass:))) Jeg kjøpte
ikke fordi jeg hadde armene fulle... og det ble 
tungt etterhvert.... men kansje i morra:))
- Jeg er jo nødt til å ut i dette griseværet vi har for 
tiden, og da hjelper det om en kan få shoppet litt:))

Nå blir det en tur i bloggeland og etterpå
interiørblader:))

Ha en fin kveld og riktig god helg dere! 

1 kommentar:

Hjertedamas blogg sa...

Herlige ting:DDD Betong og glass??? Hmmmm, hørtes spennende ut. Må sjekke......... klemz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...