onsdag 19. januar 2011

Vårfornemmelser.......

 

I dag fikk jeg litt vårfornemmelse når jeg kjente hvordan
solen varmet!! Skikkelig deilig tid vi går i møte nå.
Har en lite pause for pussing og maling, så jeg tok litt
bilder av litt vårfornemmelse ute og inne:)

 

Vi er jo bare midt i januar, men dagene og ukene går
alt for fort, så her må hver fornemmelse nytes:o)
- og ikke minst solstrålene....

 

Blir spennende å se hvem jeg får til leieboer i år:)
Mannen laget ny fuglekasse i fjor, som jeg har plassert
i et av trærne i hagen.. denne over her er til pynt
og kjøpt på Skeidar Vågsbygd:)

 

Ute dukker det stadig opp gjenglemte ting fra i fjor:o)
Typisk meg å tenke at det er lenge til vinteren...Og
plutselig er den bare der:)
I denne muggen hadde jeg en stor campanula.....må prøve
å få lirket den opp, og se om det er håp i år også..

Nå er det snart tid for å gå til jobb......og kansje
er det litt vårfornemmelser der også:)) 

 

Min hortensia i kjøkkenvinduet.........Håper den lever
til jeg kan ut å grave den ned i hagen:)) 
For så å blomstre år etter år etter år......................

GRIP DAGEN!
Og ha en nydelig dag dere!  

3 kommentarer:

Ingunn sa...

Haha...fin "vri" du hadde på "grip dagen " ;)
Ellers er du ikke alene om å vente på våren.
Vi er jo bare i januer , men jeg ser fram til at snø og is forsvinner , spirer titter fram og....
Ha en nydelig dag du også , kreative dame !
Stor klem fra Ingunn :)

Havfruen sa...

Herlige bilder......har hatt vårvær her også idag...nytelse...bare blankisen forsvinner:)
Ha en fin ettermiddag, klem fra meg:)

Melody sa...

Ja kjære kreative Janne - når eg ser meg rundt her lengter eg etter våren eg og - Superlekre bilder. Har litt glattis som vi må passe oss for - snøen er jo borte. Ønsker ein fin kveld når du kommer fra jobb fra Melody

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...