onsdag 19. januar 2011

Vooopps!

 

Først et lite voops:o) fordi jeg kansje burde bli
flinkere til å skrive litt mer nøyaktig:))
1 del maling til 10 deler vann høres kansje litt profft ut...
men, det er altså det samme som en dæsj maling og resten
av et lite norgesglass med vann:)))
Og påføres med en godt brukt malekost og " tørkes" 
av med ei fille :o)

 

Så et stort Vooppss:)
Dette hjertet hang ute i gangen.... og i kveld dillet jeg
litt på kjøkkenet og hjertet fikk ny plass å henge på:)

Så..........

 

- plutselig skvatt det opp........og der lå det en
100 lapp:o))
WOW!!!! det hadde jeg glemt:)
Og når jeg tenker meg om, så har jeg visst flere lure
gjemmesteder hi hi hi...

Ha en fortsatt fin kveld dere! 
 


 

1 kommentar:

Fru R. sa...

Heia
Takk for hyggelig kommentar på bloggen min, blir veldig glad da du sa jeg hadde en flott blogg og la deg til som følger.
Blir spennende å se hvordan skjenken blir ferdig malt.
Har hatt noen slike prosjekter opp gjennom årene ettersom vi fikk nok av 'luta furu'.
Ha en kjempefin dag!
Klem klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...