mandag 7. februar 2011

Decoupage på fyrstikkesker:))

 

Idèen jeg fikk i dag på handleturen i matvarebutikken var å prøve meg på decoupage
på fyrstikkesker.... Kjøpte 2 forskjellige størrelser.. De små kom i 3 pakk og
kostet 22,- tror jeg.

 

Når en skal lime  servietter på noe, så er det bare det ytterste laget på servietten
som brukes, og det er gjenomsiktig, så da bør underlaget være hvitt.
Jeg malte fyrstikkeskene, før jeg tok på lakklim og serviettene som jeg hadde
klippet ut på forhånd.

 

Ble jo litt koselige da:))
Jeg kjøpte for en stund siden ett par slike med motiv på Black Design til 49,-
De var skikkelig fine, men hmm, hmm, selv gjort er vel gjort hi hi hi:)
Til disse 4 eskene gikk det med to stk servietter:))) 
Har motivet på begge sider.

Nå er det avslappning resten av kvelden....
Natt i natta:)
 

 
 

3 kommentarer:

Fossestua sa...

Kjempesøte fyrstikkesker du har laget! Takk for tipset :)
Klem fra Lise

Janne sa...

Kjempe flotte fyrstikkesker. Enig i at det er ekstra gøy å lage ting selv:-))
Ha en fin dag.

Klem fra Janne

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)

Kjempefine fyrstikkesker, de er jo så kjedelige i utgangspunktet. Veldig smart tips som jeg gjerne "låner".

Ønsker deg en fortsatt fin tirsdagskveld.

Klem Marianne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...