søndag 27. februar 2011

Det ble bra:))

 

Jeg ble fornøyd med den nye skapplassen....og ikke minst at jeg hadde nok
gråfarge igjen:))
Gråfargen matchet bokstavene og de andre tingene i zink:)) selv om jeg
nå ikke ser så mye til den veggen hi hi...
Det er en ren gråfarge N 4000 fra Nordsjø.

 

Nå mangler det bare å få på plass taklister og male resten av veggen som 
strekker seg ned til kjelleren i hvitt........men ikke i dag - nå fikk jeg plutselig et
nytt maleprosjekt her:))
Bare ett par rammer til noen sorthvitt bilder som jeg skal henge opp på
veggen til venstre........

 

 I "bokhylla"
En LYKKELIG historie befinner seg i denne zinkrammen, men for så alt
for mange andre en ufattelig trist tragedie......

Husker dere Estonia ulykken i 1994?

Min far var i Tallin og hadde returbilett med Estonia den datoen ulykken skjedde.
Estonia la fra kai på kvelden 27.sept. kl 19.15 og få timer
senere (28.sept) sank skipet.

Min far var på forretningstur.......og da ikke alle papirer ang. det var klare, fikk
han booket om til en senere dag....
Her hjemme fikk vi høre nyheten om denne katastrofen og vi visste jo at pappa var
ombord..........helt til noen timer senere utover dagen da tlf. ringte
og en stemme i andre enden kunne fortelle at alt sto bra til med min far og at
han snart kom hjem....

Men jeg har tenkt flere ganger på alle de som mistet sine.......

Vel, da får jeg male litt igjen:))
Ha en fortsatt fin søndag!

3 kommentarer:

Tino sa...

Så flott skap og lekkert pyntet!
Noen ganger kan man lure på om det er skjebnen som spiller inn og om vår tid er bestemt på forhånd, en sterk historie var det.

Ønsker deg en fin søndag videre!
Klem T

Havfruen sa...

Å herlighet..enn det...ja skjebnen er der...
Sender du noen kg tiltakslyst til meg??? Knallfint ble det:)
Kos dæ me maling og slikt, klemmer fra meg:)

Daisys home sa...

Så flott dette ble,skikkelig lekkert med den gråfargen på veggen.
Snakker om skjebnen,det var litt av en historie du forteller om pappan din.
Ha en kos kveld videre
Klem Sissel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...