onsdag 16. februar 2011

En gråstein og en maisboks.......

- ble til en "nydelig"pynt på hylla:)

 

Hvordan? Jo, en tar en flat gråstein og maler den hvit...så limer en på
en bit fra en serviett:) - decoupage..... Og til lyslykt en maisboks:)

 

På maisboksen prøvde jeg å skrive " HOPE" ved hjelp av drillen med
metallbor:) Ble litt stor tekst hi hi....men dette var første forsøk, så
kansje neste gang et hakk bedre:)
Har denne lille hylla mellom stuevinduene........

I mitt forige innlegg skrev jeg om mitt påfunn med å gjemme høytaleren
i en linpose....og om mannen merket forskjell......Å neida:))
Jeg måtte fortelle å smart jeg var...hihi:)) Skikkelig happy da ja.

Nå er det midt i natta, så............ Natti natt:)) 

OPPDATERING:))))

 

Kansje bedre å se denne steinen i dagslys:))
Har byttet ut maisboksen - ble ikke fornøyd, så jeg skal prøve å lage ny:)

Her i Kristiansand er det full vinter........igjen.........og mellom ytterdøra
og vedskjulet ligger det nå over en meter snø......
Så jeg skal nå ut og flytte litt på den:))
 
 

4 kommentarer:

Turid sa...

Her hos deg var det mange gode tips! Takk for titten på din koselige blogg!

*Turid*

lavendel mio sa...

Flott blogg du har, la meg til som følger jeg:)
Nydelig englestein du har laget.
Ha en fin dag, Hanne

Tino sa...

Så nydelige vårblomster du har kjøpt inn! Ikke mye som minner om vår ute her heller, vi har fortsatt godt med snø og det holder seg kaldt.
Mine perleblomster er avblomstret, så jeg får kjøpe noen nye.
Ha en fin kveld!
Klem T

Laila sa...

Oi, så mye stilige ting!! Likte velidg godt hermetikkboksen med HOPE:-) Legger deg til på blogglisten min:-) Her må jeg inn igjen å lete etter inspirasjon:_)
Hilsen Laila

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...