torsdag 24. februar 2011

En gulvstake blir ny..............

 

I dag fikk jeg ny idè:))
Denne gulvstaken var en av de tingene jeg har liggende på vent....
- om den kan brukes til noe eller bare kastes....

Så.....etter jeg hadde satt på oppvaskmaskinen,vaskemaskinen og tørketrommelen..
satt jeg meg godt tilbake i sofaen med kaffe og interiørblad:))
Små kikket bort på den nylaget bilderammen og tenkte HER kan den
gulvstaken stå.....

 

Men synes den manglet noe hi hi... og med to kattunger i hus som hopper og
herjer, er det best med noe tungt som ikke velter i første kræsj:)

Og da ble det noen bjørkekubber som ble valget...:) siden jeg elsker
det røffe og naturlige i tillegg til mye annet:)

 

Jeg ut og ommøblerte på hele vedstabelen i skjulet...:o)) for å prøve å finne
noen kubber som var like lange.......
- men nå er det litt sent i sesongen
og "det beste" er brendt opp hi hi...så da ble den litt opp og ned i str.
Og da jeg var ferdig var det blitt så mørkt i stua....bilde er lysnet noe voldsomt
i ettertid..

Først ble den malt hvit, så festet jeg en og en kubbe med ståltråd, så
snurpet jeg det hele godt til med hamp:))

 

Huff, dårlige bilder.........

Nå må vi ut på litt mathandling.......kjedelig......men jeg er godt tom
for chips og da er det krise:))

Ha en fin kveld alle som er innom! 

8 kommentarer:

Havfruen sa...

Dette så jo knall ut:) Likte pidestallen ved siden av også.
Flott fuglekasser under her, "til leie", hehe:)
Her er det krise hvis det er tomt for peanøtter:)
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Nanne sa...

Hvor tar du alt dette fra? Utrolig stilig og morsomt....

Romantikk-takk. sa...

Hei.
Så smart og lekkert.
Klem fra Mette.

Gry sin lille verden sa...

Helt imponert for en fantasi :) og det ble jo kjempelekkert jo!!!!

Må også kommentere de stearinlysene med servietter på. Jeg MÅ prøve meg på det en dag for jeg syns det er såååå utrolig flott å sette sitt eget preg på kubbelysene. Men ett spørsmål: hva skjer når du kommer ned til servietten? Brenner det litt ekstra i servietten eller går det greit?

Klem

-Mia- sa...

Utrolig stilig!! Kreativ du! Ha en fin kveld! KLEM

Daisys home sa...

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg, da fant jeg jo din skjønne blogg.
Og ja, jeg likte den rammen du har laget.Den var skikkelig stilig og en super ide. Flott disse bildene du viser i innlegget her også, kreativ dame!
Legger meg som følger for her skal jeg scrolle og se mere...
Ha en fortsatt fin kveld, klem sissel

Veronica sa...

Det må jeg si var virkelig kreativt, hadde jeg aldri kommet på. Takk for tips på innlegget mitt, det passer med hvitt bord, men det passer like godt med brunt. Og saken er at jeg vil ha det hvitt og mannen brunt, så tenkte at hvis fler foreslo hvitt så kunne jeg bruke det som påskudd for å finne frem malingen ;-) Så håper flere kommenterer det.

God helg!!!

Laila sa...

Stilig! Syntes det var fint å ha de i forskjellige str:-) Ha en god helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...