fredag 4. februar 2011

Et snev av rosa...og mer nytt:))

 

Som dere skjønner er jeg nå blitt litt rosa:))
Ny bakgrundsfarge og header, men å lenge det varer vet jeg ikke hi hi hi..
Rosa og grønt er min vårfarge, så da fletter jeg inn litt av det i interiøret
- puter, lys og blomster..

 

I går var jeg innom Kid og fikk med meg to fat, en løper og et kjøkkenhåndkle:)
Det ovale fatet er 40 x 25. så nå ble det litt fornyelse 
på salongbordet:))
Kjøkkenhåndkle blir nok brukt til noe annet enn det er bergenet for..:)

 

Det runde fatet er ca 23 cm, og litt for stort kansje til glassklokka....men, jeg
tenkte.....at..........om.....snøen smelter litt til i enden av terrassen så vil
jeg plukke litt av de lange kvistene fra hekken og tvinne de rundt glassklokka:))
- og etterhvert litt gåsunger........for blomsten holder seg jo leeeenge:o))

 

De røffe fatene passet godt inn på det røffe bordet som jeg slipte ned før jul
- og malte med en dæsj maling som var  blandet ut i masse vann:))

 

Denne "wine" mugga er kjøpt på Skeidar Vågsbygd og fungerer
nå som tulipanvase:))
Kjøpte 40 rosa tulipaner i går.........så jeg får se om jeg kan finne
noe mer morsomt å ha resten i:))

 

Så klarte jeg å få kjøpt meg ei klokke til hi hi hi hi - klokkemani??
Men denne var liksom mer klokke enn mange av de andre jeg har som jeg
snaut kan se viseren på:))
Og fra samme butikk ble det to nye skjerf med hjem....

Og nå er det endelig fredag, det er helg, det er korslaget på tv i kveld...
og i morra er det...........................maling av stuetaket:))

Ha en kjempefin fredagskveld og god helg!

7 kommentarer:

Ingunn sa...

Hei Janne.
Så nydelig header......igjen.
Herlige farger !
Stadig noe nytt og lekkert hos deg !
Ser du har kost deg på shopping ;)
Det blir sikkert kjempefint med greiner rundt glassklokken , selv pleier jeg å ta litt eføy...
Ha en fin fredagskveld.
Tolvåringen er på disco på fritidsklubben og vi voksne skal kose oss med reker...
Klemmmm:)

"Lillagul" sa...

Hejsan Janne !
Ja här var det minsann vårlikt både på bloggen o hemma hos dig :)
Trevlig helg !

Janne sa...

Så flotte bilder!!Likte godt de fatene. Skulle ønske jeg hadde Kid litt nærmere enn en time unna:-)) Håndkledet var også nydelig:-))
Ha en fin kveld og god helg

Klem

Hespe sa...

Sååå nydelige bilder hos deg!! At jeg likte de sinkfargede fatene dine kommer vel ikke akkurat som en bombe! Ja, og tanken om å lage en krans rundt glassklokken følger jeg 100%, det kommer til å bli kjempefint! Falt også for den flotte vinmuggen - skjønn til tulipanene dine!!

Ønsker deg en flotters helg - kose deg masse!!!

Goklem fra Hildegunn

Gry sin lille verden sa...

Hei Janne :)

Ser du også "fornyer" deg :)

Nydelige bilder. Har fått tatt inn "duken" på trampolina no, men den store stormen ble det ikke - foreløpig i alle fall. Rolig akkurat no :)

Ha ei flott helg du også :)

Klem Gry


Oppdatering: Skulle ikke nevnt det at det var rolig no - for no kom det ei skikkelig vindkule så det dirra i vindusrutene her... jaja blir ei lang natt :)

Nanne sa...

Så fint å se inn til deg igjen, du pynter så fint opp og gir meg inspirasjon til litt shopping i dag...
Ha en flott lørdag.

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Tusen takk for kjempekoselig tilbakemelding:)
Du har en veldig kreativ blogg med masse flotte bilder...virkelig fin! Følger bloggen din jeg:)
Ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld.

Klem Marianne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...