tirsdag 1. februar 2011

Før og nesten nå:))

 

Slik så vedkassa ut før jeg satt i gang med maling...........Tror det er 6 -7 år
siden jeg malte den sort. Men tidligere har den vært både hvit og bondeblå:))
Den opprinnelige fargen var mahogny......

Siden jul har jeg prøvd med åpen trekasse til veden, siden jeg synes det er
så fint å se på disse bjørkekubbene:))
MEN, da ble det for lett å bruke den til søppelkasse............
Så derfor MÅTTE jeg gjøre noe.

 

Jeg malte vedkassen hvit..........og mens første strøk tørket tok jeg av
stoffet på lokket..... " fort å galt"
Men da ble jeg litt overrasket............for under var det brunt skinn med nagler..
- det hadde jeg helt glemt..

 

Så nå ble jeg i tvil her...............

 

Planen var å stifte på et kjøkkenhåndkle fra Kid.........men.......får ikke
bestemt meg:(
Grrrrrrr, hvorfor skal det være så vanskelig å ta et valg?

Mens jeg tenkte å tenkte å tenkte har jeg fått gjort andre gøye ting på badet:))
Det skal jeg vise senere i kveld, for der sa det "pang, pang, pang"
Nå må jeg tenke ut noe middag her.........

Men lokket til vedkassen ligger fremdeles som på bilde over........
Så, hva gjør jeg??

Ha det fint så lenge......:)) 

OPPDATERING:))))
 

Det ble kjøkkenhåndkle fra Kid:))
Jeg har gått rundt meg sjøl her idag og sagt " hva skal jeg velge"
mulig jeg har pratet høyt med meg sjøl....for når jeg la kjøkkenhåndkle over og 
satt vedkassen på plass, sier mannen: Det var mye finere med
det på enn det skinnet:))

Så da var det bare å kjøre full fart med stiftemaskinen, mens middagen
godgjøret seg:)
Vi hadde koteletter, stekt fort å galt i panna
og så i gryta en time.....

Nå skal jeg finne frem bildene fra badet............

5 kommentarer:

om meg sa...

Dilemmma....jeg synes det brune skinnet med nagler var stilig! Men det kommer jo kanskje an på om det går med tingene rundt....hva med å ha skinnet på en stund og hvis du forsatt tenker på kjøkkenhåndkle, så tar du det på da.

Klem fra Veronica :-)

Havfruen sa...

skinnet med nagler var knallfint!!! Ha det en stund...og når du blir lei, finner du på noe:))
Den ble direkte "skjitfin" som vi trøndere sier, som hvit!!!
Ha en fin pan pang pang kveld, hehe:)

Klemmer:)

Fru R. sa...

Vanskelig, jeg hadde hatt problemer selv...men jeg tror jeg hadde trukket om med kjøkkenhåndkle (kan jo ta det vekk etterhvert hvis du vil ha skinn).
Den ble kjempefin hvit, legg på kjøkkenhåndkle en stund, ta det vekk en stund, se og vurder i forhold til det hvite..
Klem Mette

Tino sa...

Veldig kjekt når man kan fornye med noen malingsstøk og litt stoff. Om du tar kjøkkenhåndkleet utenpå, kan du jo bare ta det av når du går lei.Fint begge deler synes jeg.
Klem T

Gry sa...

Syns det ble lekkert med kjøkkenhånkleet jeg :-) Og så stilig når den ble malt hvit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...