mandag 14. februar 2011

Fra brunt til hvitt og slitt:)

 

I dag fikk jeg hengt opp 2 bilder i stua......Har en smal liten vegg, så da passet
det godt med noen små bilder. Disse er bare 19 x 19 cm og kjøpt for
mange år siden på Tilbords, men ser de finnes enda rundt om:))


 

Da jeg bestemte meg for disse to bildene, passet det godt med en mini
hylle under:)) Den fant jeg i en av kassene som jeg har "på vent" etter oppryddingen.
Mesteparten av det sorte og brune er på vei ut av heimen:))
Så i dag ble dette hvitt og slitt:))

 

Til disse "gamle" bildene synes jeg det ble finere etter jeg malte de og
pusset de her og der:)

 

- men det så jeg ikke før de hang på veggen:)) Så ned igjen og frem
med pussemaskinen:))

 

Slik ble resultatet:)
Fra brunt til hvitt og litt slitt......

Har også malt en smal kommode i dag og ei bildelist...men dette står
fremdeles til tørk:)

Ha en fin kveld!
 

8 kommentarer:

Havfruen sa...

Jeg mister pusten av deg... Send litt tiltakslyst til meg også da:))

Dette ble kjempefint:)
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Ingunn sa...

Enig med Havfruen over her.
Jeg vil også ha.....energi !!!
Men du er uansett så inspirerende at det er en fornøyelse .
Ha en flott kveld , kjære deg.
Klem fra Ingunn :)

Hespe sa...

Så flott det ble - nydelige bilder, og shabbingen gjorde susen på rammene - råtøffe ble de!!!

Ha en flotters uke!

Klem fra Hildegunn

Miss Mette sa...

Det ble kjempeflott! - så flink du er :) gøy å se og bildene var nydelige... Ha en flott kveld videre. Klem fra Mette

Solstrålå sa...

Må bare innom å se!
Så fine de rammene ble da!
Håper du har hatt en fin dag!
Goe klem fra Sol

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så nydelige bilder og rammer, kjempeflott:))

Ha en fin fin tirsdag.
Klem fra Marianne:)

Janne sa...

Hei Janne
Da bruker jeg samme redigeringprogram som deg :-)...da er det nok fotograferingsferdighetene det skorter på:-))))
Så flink du er til å skape "nye" ting av det du har fra før. Gøy å kunne skape noe selv, og fint å kunne bruke noe man har i stedet for å kjøpe nytt hele tiden.
Stua di ble kjempe fin!!! Skal si du får ting unna. Gøy å se bildene!!
Ha en fortsatt fin dag i snøkaoset her på sørlandet:-))

Klem fra Janne

Anonym sa...

Du kan ta pusten fra enhver med dine herlige idèer og kreativitet :) Koser meg glugg her på bloggen din, men det vet du jo, hihi :)) Tenkte meg nok du svingte med pensel og palett også - det var ingen overraskelse :)
Ha en idèrik helg Janne - du er en inspirasjon til glede for andre :)
Klemmer fra Torill

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...