torsdag 17. februar 2011

Ikke så mye "sprell" idag:)

 

Av en eller annen grund våknet jeg litt for "sent" i dag, så skal jeg på jobb
etterhvert, og da blir det ikke mye "sprell" å få gjort:))
Men har noen småplaner da..............når jeg bare får bestemt meg:)

Denne "sølv" bollen fra Kid trengte så sårt å ha noe oppi, men der den står
er det litt mørkt........så valget ble 4 fredsliljer som ble med hjem etter jobb i går:)

 

En liten blomstervase har fått et lys med sløyfe:))

 

Mens jeg venter på våren, så får jeg gjøre det beste ut av det:))
Denne blomsterkassen står litt gjemt borte ved spisebordet........ellers kunne jeg
alltids ha kjøpt noen blomster:)

 

Men nå får et stearinlys og kunstige blomster gjøre nytte:)
Gleder meg til våren...............

 

Her er det jeg har planer om etterhvert........
Fikke reddet disse to skapdørene fra å bli kastet på søppla (på jobb)
De er med glass......så nå funderer jeg om jeg skal ha 4 stk bilder i, eller
mange små eller kansje hønsenetting.......mulighetene er mange, så det er bare å få
bestemt seg, og det tar tid:)) Rutene er ca 20 x 25 cm.
Jeg skal iallefall begynne med å male de hvite og slite de ut litt her og der:)

Men nå er det jobben som blir neste.........og kansje jeg kan gjøre 
noen sprell der:o))

Ha en fin dag dere! 

4 kommentarer:

Tino sa...

Lekre bilder! Et sløyfebånd på flasken og den er dekorativ og flott, du er flink til små detaljer.
Så heldig du var med skapdørene, de kommer nok til å bli kjempefine uansett hva du bestemmer deg for.
Ha en fin dag videre
Klem T

lavendel mio sa...

Så nydelig den vasen med fredslinjer, ja en må mane frem våren inne, ser ut til det blir månelyst før vi ser noe vår ute:)
Kan ikke tro at om en og en halv uke så er det mars.
Så fint med sløyfe på flasken, mange fine detaljer hos deg:)
Ha en fin kveld, klem Hanne

Janne sa...

Hei Janne
Takk for hyggelig hilsen!!
Så flotte bilder!! Du er virkelig kreativ du:-))....vips så har du pyntet med litt sløyfer og div. Knall fint!! Nydelig lampe du har over bordet!!
Ha en flott helg.

Klem fra Janne

Ingunn sa...

Så mange , søte detaljer !
Og så heldig du var som fikk tak i de skapdørene. Det skal bli spennende å se hva du finner på....
Spennende skal det også bli å se om du klarer å sitte i ro å male ;)
He he...
He en riktig god helg , Janne !
KLem fra Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...