onsdag 23. februar 2011

Ikke til å unngå......

 

........og vise frem litt vinterbilder:)) For en blir litt påvirket når "alle" snakker
om været, vinteren, kulda m.m.
Var ute en tur rundt huset med kamera........ Her fra inngangspartiet:)
Helt til venstre litt inn og under har vi to kjøkkenvinduer:)) + det du ser litt av..
Men utenfor hos meg er det ikke bare hvitt...har litt gran og furutrær...
og mange viltvoksene eføy:)

 

Her har jeg skuffet frem en liten kattesti:)) og videre
ned ei trapp.........

 

......og bortover neste terrasse.......
og rundt hjørnet og opp ei trapp........

 

..... til denne terrassen foran stuevinduene.....Og kattene var ikke sene om å ut
og leke etter jeg var ferdig med å rydde plass:))
For av en eller annen merkelig grund elsker de å være
ute i all slags vær, men å "vasse" til ørene i snø er jo ikke mye morsomt....

 

Vi har hatt litt opphold i dag, men det ser ut til at det snart vil lave ned igjen..
- og det må det nesten, siden de har meldt opp mot en halv meter de 
neste dagene....

Resten av dagen/kvelden blir det bare kos å avslappning:))
Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

Veronica sa...

Dere har jammen mye snø enda, her er den vekke, men det er kaldt. Til helgen reiser vi til fjells for å oppleve snøen og ha litt vinterferiefølelse.

Hvor kjøper du den zinksprayen? Jeg hørte på europris, men de hadde den ikke der.

Havfruen sa...

Hæ?....jeg får hakaslepp...bor vi i samme land tror du? Det finnes knapt snøflekken her og hos deg er det mengder....
Håper ikke dette kommer hit....meldes regn i neste uke her, vil nok tro det kommer som snø i andre deler av trøndelag...
Nå buster det godt ute med stiv kuling og minus 6...brrrr....er det rart vi snakker om været??
Nyt kos og avslapping, klem fra meg:)

Vintage Charm sa...

Oi, og jeg som trodde vi i Hægebostad hadde mest snø :) Hehe, kjempeskjønne bilder. Likte kattestien :)

Klemmer

Hjertedamas blogg sa...

Vi har også snø, men den har ligget en stund. Mulig værgudene er klar over kommunenes elendige økonomi, og lar være å sende for mye av det ned her. Men Gubben er ute å jobber overtid, dvs han kjører bort snø, så det spørs om det ikke er meldt et eller annet til helga. I år har jeg ikke vært nødt til å grave sti for vovvene ute i hagen, men det har hendt tidligere vintere. Jepp, dere får grave dere ned i tide:DDD klemz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...