lørdag 19. februar 2011

Jeg er i gang..........:))

 

LOVE IT:)
Ja, så er jeg i gang med min "glemte" hobby hi hi........
Den har jo ligget der langt bak i bakhode, men det er vel mer tid og lyst det går på.
Så i dag tok jeg meg tid:))

 

Jeg begynte med å male over dette bilde:))
Og dere kan tro jeg koste meg der jeg satt, da dette gamle forsvant
mer og mer:)

 

Jeg liker det litt røffe uten for mange rette linjer.......så da måtte jeg
prøve å få til noe av det på maleriet:)
Teksten er skrevet med sparkelmasse og fingrene:o)

 

Serviettenglene er med meg overalt:)

 

Peace,Hope & Love:)
Bilde er 30 x 40 cm og var en grei størrelse å begynne med, så
får jeg se etterhvert om jeg får dreisen på dette.......Men moro var det:)
Og det er vel like viktig?
Bildene er tatt i lampelys og ser "gule" ut, men maleriet er mer grått:))

Nå skal jeg se om jeg klarer å få dreisen på en hjemmelaget pizza:)

Ha en fin lørdagskveld!
 

3 kommentarer:

Nanne sa...

Dette ser lovende ut..... Håper ikke du legger dette bort igjen....

Tromsøjente på 39 sa...

Det var fint!

Artig å ta frem gamle kunster. Jeg koser meg med strikketøyet :).

Nyt kvelden. Stoor klem :)

Ingunn sa...

Hjemmelaga Grandiosa, mener du ? He he...
DET hadde nemlig vi i går. Har en tolvåring som er flink til å overtale og den var faktisk ganske god !
Kjekt at du har kommet i gang med malinga , men jeg regner med du holder deg her i bloggeland fordet.
Vi må jo få se det og ....
KLEM fra Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...