fredag 4. februar 2011

Jeg har shoppet igjen.....:))

 

I går på vei til jobb MÅTTE jeg innom LILLE INTERIØR og BARNEKLÆR.... Der
finner jeg ALLTID noe:))  Om en trenger det eller ikke hi hi hi:)) 
Nå har de fått inn MYE nytt og mer kommer!
Duftlys og badeskum.....Mmmm, deilig, deilig:)

 

Og vi som skal hive ut det store hjørnekaret.....Begynner å bli i tvil hi hi
når en ser å mange flotte flasker det er til badeskum, badesalt eller badeolje....:)
Hmmm.
Det var forresten her jeg kjøpte den flotte 
trekassen med tekst  " Bath" .

 

Mange små søte poser med deilige dufter............Men jeg kjøpte bare denne
med lavendel........luktesansen min er ikke helt perfekt enda etter influensaen.
Men heldigvis ligger denne flotte butikken i nærheten, - Amfi senteret her i Vågsbygd
så det er jo bare et hopp og sprett:))

 

I dag skulle jeg hatt ett par ekstra armer........for jeg skulle innom flere butikker.
- og når en skal spasere et stykke er det ikke alltid lett å holde balansen
med ting å tang som stikker ut i alle retninger:))
Særlig ikke på glatta.....
Denne skjønne puten var KNALLBILLIG synes jeg da:) 249,- med innerpute i dun!
Jeg ville ha ventet med å ta bilde til dagslyset........men det klarte jeg jo ikke:))

Og vet dere hva ??
 

Jeg skjønner det fremdeles ikke.........Men jeg fikk et
GAVEKORT av innehaveren på Lille interiør og barneklær i dag:))))
på 100 kr. bare sånn plutselig:))
Hun mente jeg hadde shoppet så mye:)) og som hun sa -
  at hun satte stor pris på kundene sine:)

Men jeg skal love dere at på denne butikken føler du deg hjemme fra du 
trer inn:)) Betjeningen smiler og koser seg, og det er en fryd å handle der:)

i motsetning til Jernia i samme senter......for der skal jeg ikke handle mer........for nå
har jeg opplevd de siste 3 -4 gangene at betjeningen er mer opptatt med
å prate med hverandre om vær og vind enn å spørre om du trenger hjelp.
Sist da jeg var på knottejakt, tenkte jeg at jeg fikk prøve en gang til.......og da var de
4 stk på jobb, men fikk jeg hjelp? NEI........ Jeg så meg om hit og dit og opp og ned, men 
hvor er knottene tro.......Jeg følte meg som luft fremfor de, og når en jobber
i butikk selv, så legger en fort merke til service!

Huff, nå ble det ukoselig her........må tilbake til Lille interiør og barneklær
og vise et siste bilde som gjorde utslaget til ny header:))

 

Bilde er fra lavendelposen:))
Prøvde å mikse til en fin farge på bakgrunden....men jeg ble litt lei av
å klikke å klikke, så like før jeg klikket helt ga jeg opp:))

Vel vel...nå er det iallefall leggetid her......kl er 04.04 og det er blitt den 4.feb:))
(handlet en del på Kid også, det skal jeg vise senere i dag)

Ha en nydelig dag dere!

2 kommentarer:

Havfruen sa...

Jobber du nattskift? hehe:)
God service er et must!!!! Og jeg er glad det ikke er bare jeg som shopper:)) Herlig med dufter og oljer. Jeg prøver å legge meg i boblebadet hver fredag....det er herlig:)
Nydelig dag ønskes deg også, klem fra meg:)

Tino sa...

Fikk ikke kommentert på det nyeste innlegget, litt overlapping av innleggene ;)
Så mye fint du har kjøpt, nydelige tulipaner.
Er enig med deg at om man har opplevd alvorlig sykdom e.l lærer man å sette pris på de små tingene i livet.
Takk for koselig kommentar hos meg.

Ønsker deg en fin helg!
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...