søndag 13. februar 2011

Litt shoppings....:)

 

På vei til jobb i dag MÅTTE jeg selvfølgelig innom Lille interiør og barneklær
her i vågsbygd....og nå hadde de fått inn så mye nytt at jeg hadde 
problemer med å velge...hi hi hi:)
Klokka gikk alt for fort - skulle jo videre på jobb...Men fikk kjøpt ei
ramme og et skilt med en oppskrift:))

 

Må nok ned i den butikken igjen over helga når jeg har bedre tid........
10 min før arbeidsplassen "ringte inn" rakk jeg innom blomsterbutikken
og fikk med 4 hvite perleblomster, og innom Narvesen...

 

Ikke lett enda å se, men de blir hvite:)
Plantet 3 stk i den keramikkskålen som jeg sprayet med zinksprayen....

 

- og den siste i et t-lysglass på stett:)
Kjøpte også litt planter til kjøkken og soverom, men nå er det så mørkt
at jeg venter med bilder til i morgen...
Den røffe ramma skal jeg ha på den røffe hylla i stua som skal opp om 3 min. :))
Har plutselig bestemt meg for hvilke knekter jeg skal ha, så da er det
bare inn og begynne å drille litt:o))

Ha en fortsatt god helg og en nydelig morsdag! 

6 kommentarer:

Solstrålå sa...

Sååååå nydelige ting du har fått tak i!
Den ramma var helt topp!
Fine bilder du har av blomstene og!
Du,min kreative energi bunt bloggevenninne,så nå skal du opp med hylla ja,hi,hi!
Gleder meg til bilder!
Tusen takk for koselige kommentarer hos meg!
Setter virkelig pris på deg og den sprudlende bloggen din!
Goe klem fra Sol

Ingunn sa...

Haha...Jeg bare tøffer meg med de blomstene, altså. Det er minusgrader her også , men flott med sol om dagen. Blomstene må inn om kvelden...Akkurat som tolvåringen !
Jamen godt du fikk shoppa litt !
ramma med oppskrifta var flott.
Den kunne vi hatt her på soverommet som en påminnelse liksom , he he..
Godnatt og ha en fin morsdag , du også :)....hvis du får tid ;)

Janne sa...

Så flotte ting du har fptt kjøpt!! Rammen var knall fin!! Og perleblomster er jo så nydelig!!:-)
Du er veldig flink til å ta bilder. Hvilket redigeringsprogram bruker du?
Ha en flott søndag:-)) Her blåser det skikkelig og er surt og kaldt.

Klem

Nanne sa...

Det er så fint å bruke kopper og kar til løkblomstene. Den kjeramikkskåla di ble så fin og bildet aldeles nydelig. Ha en flott morsdag......

Blonder og perler sa...

Likte virkelig din hjemmekagde lykt!!
Den ramma var også veldig fin, en slik skal jeg prøve å få tak i. Nydelig med perleblomster, men jeg får dessverre ikke tak i hvite her hvor jeg bor. Det er ganske fint med blått også, da..

Ha ei fin uke, klem Frida.

Tino sa...

Hei
Må kommentere her nede, fordi det går ikke på de siste innleggene ;)
Så koselig stue du har, det ble kjempefitn med den nye hyllen også. Imponert over hva du får til, lage lyslykt av en kattematboks hadde jeg aldri kommet på selv, flott ble den!
Ha en fin dag!
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...