tirsdag 8. februar 2011

Litt skuffet, men mest GLAD:))

 

I dag er alle stueveggene blitt malt:)) Nå er det bare alle listene og 
vinduskarmene igjen....... Bilder kommer når alt er ferdig:)

Men, jeg ble litt skuffet over KULØR i dag:(
Jeg var i tvil om jeg skulle male veggene i lys antikk (samme som før) eller gå for
noe annet.. Jeg hadde i bakhode fargen til Anette som heter " Anettes hus LIN"
så den ville jeg se prøve på i forhold til lys antikk. For som Anette skriver på bloggen sin
at fargen på nettsiden til Kulør "lyver" litt. Den er ganske mye lysere og grå/linfarget.
HER kan du se fargen "live":) Skikkelig fin! 

 
foto fra dataskjermen og jeg har streket med rødt:)

Da jeg spurte etter den hos Kulør.........skjønte de ingenting, så jeg "tegnet og forklarte"
Men de hadde aldri hørt om noe Anettes hus.......men på nettsiden står det jo tydelig at du
"bare tar med navnet på fargen til nærmeste Kulør-butikk"
Men dette nyttet visst ikke:(  
Så litt skuffet over en bagatell som egentlig betydde masse:))

 

Så da ruslet jeg hjem igjen med et spann Lys antikk:))
Den visste jeg jo var fin...men ville jo teste ut noe nytt...........:) Vanskelig å se
fargen på brettet, men den er varm hvit:))

 
utsikt fra stua

Det jeg er mest glad for i dag, er at veggene er ferdig:)) og jeg ble kvitt
6 stk ledninger/kabler som lå i ei "klyse" under det ene lille brettbordet:)) Og at solen
skinnte fra skyfri himmel - helt til regnbuen viste seg......men ingen skyer! hmmm.
Men så plutselig kom det noen få dråper gitt ha ha ha:) 

 

Litt smådilling:)) 
Egentlig står hele stua på hue og alt er dratt ut fra veggen
så blir ikke bilder enda:))
Gulvlampen er forresten fra Covent Garden:)

Tenker litt enda på om jeg skal ha nye gardiner........Mannen mente også at 
det var finere uten.....Vi har ingen som kan se inn til oss, for vi bor så høyt oppe og det
er vi som ser ned og inn til "alle" andre hi hi hi:) Men jeg tenker jo mest på
å få "rammet" inn vinduene..
Vi har sorte persienner, for det MÅ vi ha pga prosjektoren/tv, for da er vi avhengig av
at det er mørkt for å se tv...... ikke helt mørkt da, men sommerstid kan det bli litt lyst:)
Nå dro jeg de ned bare for at dere ikke skulle se gjenskinnet av alt rotet hahahaha:))

 

På det lille runde bordet har jeg pyntet med gamle testamenter og en av
fyrstikkeskene jeg lagde i gårkveld:))
Kooooselig hva?
Gleder meg til alt er ferdig malt og jeg skikkelig kan
dille å dalle hi hi hi..

Ha en fin kveld!

5 kommentarer:

Hespe sa...

Hei på deg!
Så artig at du har samme sjenk som meg;o) Jeg malte min for et års tid siden, og synes den ble kjempefin. Planen var egentlig å kjøpe noe nytt, men tenkte jeg ville prøve med maling først - angrer ikke!

Så kjedelig at du ikke fikk kjøpte Anettes 'lin' - forstår godt du ble skuffet over Kulør da ja...

Ha en finfin uke videre!

Klem fra Hildegunn

Ingunn sa...

Så irriterende !
Forstår godt at du ikke syntes DET var noe særlig.
Men hvis du blir fornøyd allikevel , så er jo det bra.
Det blir nok bra til slutt , kjenner jeg deg rett.
Nå har jeg også vært og kjøpt meg perleblomster.
Ble så inspirert av dine og andre her på bloggen
.........
Ha en flott onsdag.
Klem fra Ingunn :-)

Ingunn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Havfruen sa...

Resultatet ble helt sikkert bra:))
Nesten enig med mannen ang gardiner....JEg har bare florelette gardiner...bare for å ha noe.
Herlig dill og dallbilder:))
Ha en fin onsdag,klem fra meg:)

Tino sa...

Så kjedelig det var da, men sikker på at det har blitt fint med lys antikk også.
Herlige stylet på de siste bildene.


Ønsker deg en fin dag videre!
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...