tirsdag 1. februar 2011

Litt småforandring på badet:)

 

I dag kom jeg plutselig på å forandre litt på badet på den veggen bak doen:))
Hadde bare et medisinskap der som jeg plutselig ikke likte lenger...
Og det verste av alt var at jeg hadde et på hytta som var dobbelt så stort som
jeg tok med hjem....tenkte det kunne henge ved siden av da...

Men nå er de begge på vei til søppla - (eller svigers) hi hi hi..

 

Jeg tenkte jeg ville ha ei hylle der........og at jeg en eller annen plass rundt
huset eller i snekkerboden ville finne en stygg værbitt liten sak:)

Jeg tok runden.......og i vedskjulet fant jeg en hvit (litt for fin) hylle med knekter!
Jøss......den kan jeg jo bruke bare jeg "ødelegger" den litt:))
Frem med pussemaskinen.........og pusset den til jeg synes den var slitt nok:))

 

Ble ikke galt dette?
Steingal som jeg er, fant jeg noen små nesten hvite steiner og pyntet med
rundt t-lysglassene.....
Og en kunstig orkidè er kommet inn på hylla:))

 

Koselig koselig:)) og pang pang så fort det gikk:)

Når jeg skulle til å legge inn bildene her, kom jeg på at jeg kunne ha ei stang
under med en gammel avis........for avisen fant jeg her om dagen når jeg ryddet nede
i kjelleren:)) Men verre med stangen...

 

Så jeg endte opp med en "stang" fra et flagg:)) Fort å galt hi hi:) Hurra hurra:)
Knipset i vei.........og her er bilde:))
Må nok finne ny stang eller male den trepinnen tenker jeg......

 

Lokalavisa vår - Fædrelandsvennen:) 

( alt som var i medisinskapet + mye mer har jeg sortert og satt i kurver inni skapet:))

Tuuuusen takk for kommentarer på forige innlegg, kjempekos å få 
tilbakemeldinger:))

Nå skal jeg kul`n  og bare kose meg rundt på deres blogger:o))

Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Janne..
Dette ble skikkelig "NICE" asså:)))
Likte løsningen meget god, du har gjort en god jobb i en fei:))

Avis løsningen var skikkelig kul..
Digga den ideèn:))

ha en suuuper god natt og fin Onsdag.
Klemmer

Havfruen sa...

JEg blir så imponert hver gang jeg kommer inn hit....hvor tar du alle ideene fra og hvor tar du pågangsmotet ifra?
Det ble kjempefint!! Steingal er jeg også...du aner ikke hvor mye stein vi har bært...på hytta og her hjemme...vel, det er mye!!
Ha en fin onsdag, klem fra meg:)

Ingunn sa...

Ja , jeg lurer også på hvor det kommer fra. Både idèene , og ikke minst energien !
Du får en idè og så går du i gang og resultatet blir like imponerende hver gang.
Knallfint ble det !
Du er topp , Janne !
Klem fra Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...