fredag 18. februar 2011

Min " glemte " hobby:)

 

For noen år siden fikk jeg lyst til å male på lerret........og ble helt hektet:))
Men, i 2007 fikk jeg speilreflekskamera, og da sa det stopp med malingen..
- og jeg ble helt oppslukt i foto:))

 

Nå har jeg funnet frem maleutstyret og laget meg en plass i et bitte bitte
lite rom innenfor hobbyrommet mitt:)
Kjenner lysten er der nå til å male på lerret - sitte litt i ro med andre ord hi hi:))

 

Ute er det full vinter.........og jeg har en del gamle bilder som jeg er mektig
lei av, og skal male over:))

 

Lysten er der iallefall...........:))
Men om det blir bra, er noe helt annet.... Men først skal jeg ned på hobbyrommet
og male den "bilderamma" med 4 glass........så skru opp 3 bildelister til gamle sorthvitt
foto der nede - må prøve å få en oversikt over hva jeg egentlig har...........
for det mange:))
Ha en fin dag dere!

8 kommentarer:

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Oi...
Enda et talent hos deg frøken;)
Dette blir spennende, hiv deg over malerkosten og go for it girl!!!!

Gleder meg til å se!

Du må ha en helt topp helg Janne.
Vi "ses" igjen til uke;))

Klemmer

Tino sa...

Du har mange talenter, å male på lerret er sikkert avslappende og koselig.De var fine bilder du har malt!
Ønsker deg en flott helg!
Klem T

Nanne sa...

Håper du finner roen foran lerretet.. Spennende for oss andre alt du får til....
God helg

Ellen - la bella vita sa...

Nydelige bilder!! :-D Skulle ønske jeg også hadde et slikt talent ;-) Må jo være gøy å kunne male sine egne bilder - akkurat slik man vil ha det :-)

GOD HELG!

Klem Ellen

Havfruen sa...

Jøss...du er jaggu flink til det meste!!!! Helt imponert jeg!!! Jeg må ha vært på bærtur når kreativitet ble utdelt!!!
Kos deg i helga, klem fra meg:)

Veronica sa...

Jeg også likte å male før, men har ikke gjort det i vokssen alder. Ha faktisk lerret og maling liggende, kanskje jeg skulle funnet det frem, men det blir ikke før jeg også får et hobbyrom. Er misunnelig på deg der. Har planer om å få et når rommene er ferdig i 2. etasje.

Klems

Fru R. sa...

Hei
Enormt mange kreative sjeler her i blogglandia, så flink du er!!
Har en venninne som maler, begynte å male med plastkort(gamle bankkort osv). Kjempetøffe.
Likte det nederste maleriet ditt veldig godt.
Klem

Marianne Dragon Waagan sa...

Næmmen så flink og kreativ du er, virkelig flotte bilder. Dette MÅ du bare fortsette med...keep up the good work girl:)

Ønsker deg en kreativ og avslappende helg:)
Klemm Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...